נושא: מה הקשר בין נביא ידוע, ריפוי סרטן וירידה במשקל?

שלום לך!

היום אני רוצה להקדיש את המאמר הזה לנושא יוצא דופן. הגעתי אליו דרך קריאה מרתקת על אנשים דגולים שידעו לאבחן מחלות ולרפא אותן בדרכים טבעיות ובעזרת מאכלים מהטבע. והפעם הגעתי לבן אדם מאוד מיוחד בשם אדגר קייסי.

כיום אנשים מתעניינים יותר ויותר באישיויות יוצאות דופן בתחום תפישה חושית על טבעית. בין הנביאים ומגידי העתידות אצל האמריקאים, קייסי, ללא ספק, הינו הנערץ ביותר. יכולות הנבואה שלו ניתן להשוות רק עם מתת ראיית הנולד של נוסטרדמוס הגדול ווונגה – רואה את הנולד האגדית והידועה בכל רחבי העולם.

אדגר קייסי עסק באבחון רפואי באמצעות ראיית הנולד במהלך ארבעים ושלוש שנים. הוא השאיר רישומים של כ- 30,000 אבחונים כאלה לטובת אגודת המחקר והחינוך האמריקאית, יחד עם מאות דו"חות מלאים שהכילו עדויות של חולים והודעות של רופאים. בארצות הברית מתגוררים מאות אנשים שמוכנים להעיד על דיוק האבחונים שלו והיעילות של הצעותיו.

מצאתי מאמר בעברית שמאפשר טיפה להכיר את החיים של הנביא בר זמננו הזה:


קייסי אמר

http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/688/737.html

מניעה וריפוי של סרטן

למה הבאתי את הנושא של אדגר קייסי? כי יחד עם המלצות על ירקות, פירות, בשרים, חלב ומוצרי מזון רבים אחרים, הוא במיוחד אהב, העריץ והמליץ על שקדים בזכות סגולותיו המיוחדות ביותר.

הנה מה שקייסי אמר על השקדים:

"אם לאכול שקדים כל יום וכל הזמן, אז לעולם לא יהיה בגוף שלך גידולים ומצבים דומים. שקד אחד ביום, ישמרו עליך הרבה יותר טוב מביקור אצל רופא, במיוחד רופאים מסוג מסוים, מאשר אכילת תפוחים. בגלל שתפוחים נושרים ושקדים לא. בגלל ששקד פורח, כאשר כל השאר מת. זכרו, שכל זה – חיים!"

בדרך כלל קייסי המליץ לאכול שניים או שלושה שקדים בכל יום. "… מי שיאכל שניים או שלושה שקדים ביום, אין מה לפחד מסרטן. מי שכל שבוע מורח על עצמו חמאת בוטנים, אין מה לפחד מדלקת הפרקים."

הנה עוד עדות נוספת שנתנה מטופלת מרצונה:

"… ביולי 1957 האימא שלי עברה ניתוח בקשר למחלה ממארת במעי. המנתח הסיר קטע המעי שהכיל את הפוליפ וכן את מאסה הממארת, ואמר לנו עם אחי שהוא גם היה מסיר את הקטע הבא שהכיל 2 או 3 פוליפים (כמובן, שפירים), אבל הוא חושש שהאימא לא תחזיק מאמר הלם עצבים חזק שכזה. הוא אמר שצריך לצפות בזהירות על הפוליפים וכל שלושה חודשים לעשות צילום רנטגן.

בהמשך לכך, ברגע שהאימא שלי יצאה מבית החולים, שכנעתי אותה לאכול כמה שקדים טריים ביום, באם היא האמינה בזה או לאו (היא הייתה נוטה לא לקחת בחשבון ולשלול הרבה מהדברים שהדאיגו אותה בעצות שלי).

שלושה חודשים לאחר מכן צילום רנטגן הראה כי הפוליפים שנותרו הופכים לקטנים יותר. ועוד לאחר שלושה חודשים אותו הרופא אמר שהוא לא יכול להבחין בשום פוליפים ברנטגן, והיה כל כך מרוצה שהוא מינה את x-ray הבא הוא לא בשלושה חודשים אלא בעוד חצי שנה. בשנה הבאה הוא אמר שצילום רנטגן מספיק לעשות רק פעם אחת בשנה.

לאחר הניתוח עברו כמעט שלוש וחצי שנים. במהלך התקופה הזו הבעיות לא חזרו יותר והפוליפים לא נוצרו (תמונת הרנטגן האחרונה נלקחה עבור הגוף כולו ועבור כל חלל הבטן). ובכן, זה הוא טיעון טוב לטובת שקדים."


בהמשך חיפשתי עוד טענות בעד הסגולות המרפאות סרטן של השקדים ומצאתי מאמר יפה ב- YNET שגם נתן את הצד הזה של השקדים וגם תועלות עבור דיאטה וירידה במשקל שלהם:

דיאטה: למה חשוב לשלב שקדים לירידה במשקל

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4420921,00.html

היתרונות התזונתיים של השקדים

עץ-השקד (השקדיה) גדל בעיקר באזור הים התיכון. פרי עץ השקד מכיל בתוכו זרע קשיח שהוא החלק שאנחנו אוכלים. השקדים עשירים בסידן, ברזל, ויטמין E, מגנזיום, אשלגן וחלבונים איכותיים. כל אלה תורמים להפחתת רמות הכולסטרול ה"רע" (LDL) ולהקטנת הסיכון למחלות-לב.

כדאי לדעת כי קליפת השקד (במיוחד השקד המר) מכילה ציאנידין: חומר שקוטל תאי סרטן ולא פוגע בתאים בריאים. 

השקד יוצר תחושת שובע, מפחית תיאבון ולכן יעיל בזמן דיאטה לירידה במשקל. כדי ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים של השקדים מומלץ לאכול אותם טבעיים ולא-קלויים. קליה של השקדים משפרת את טעמם, אולם עלולה לגרום לאובדן חלק מהוויטמינים ולחימצון מזיק. הערך הקלורי של 7 שקדים בגודל בינוני שווה למנה אחת של שומן (50 קלוריות) כמו 1 כפית שמן.


ההמלצה שלי היא לקבל יותר נתונים על השקדים והתועלות הבריאותיות שהם מביאים!

אני אישית וגם אנשים רבים שהורידו 8, 12 ואפילו 15 ק"ג תוך 35-40 יום בלבד עם דיאטת דר' סימאונס המקורית, הרגישו במהלך תהליך ההרזיה שהם סוף סוף משתפים פעולה עם הגוף ולא עושים משהו דווקא נגדו, כמו בדיאטות כאסח אחרות או באימוני כושר מפרכים. ולכן בסיום התהליך התפתח גם אצלי ואני גם רואה את זה אצל אחרים – רצון עז לדעת יותר על פתרונות טבעיים לשמירה על המשקל ועל בריאות הגוף שלנו.

אני מזמינה גם אותך להתחיל בנתיב לגוף יפה ובריא
ולעשות את תהליך ההרזיה המהיר והבריא ביותר שקיים כיום בעולם – דיאטת דר' סימאונס המקורית.

לפרטים נוספים – עייני בדף הבית של האתר שלנו DietatSimeons.co.il.
וכאשר תהיי מוכנה להזמין ולעשות שינוי משמעותי בחייך –
תמלאי את טופס ההזמנה בדף הזה או תתקשרי למספר 072-2411509.

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook/DietatSimeons