נושא: איך לטפל במהירות במשקל יתר לאחר החגים

שלום לך!

חגים, חגים, חגים. אוכל, אוכל, אוכל. כיף מצד אחד, דאגות מצד שני. הדאגה שממשיכה להיות בסדר העדיפויות אצל נשים וגבים רבים היא – איך למזער את הנזק למשקל בעקבות החגים?

למזער יכול לכלול להשתדל לא להעלות יותר מדי יחד עם הצורך להוריד 1-3 קילו במהירות אחרי שכבר עלית.

את שתי הפעולות האלה אפשר להשיג על ידי שימוש במרכיבים מרכזיים של התפריט שאת לומדת להכיר עם דיאטת דר' סימאונס, אך ממשיכה להשתמש בהם גם לאחר סיומה. מסיבה אחת – המוצרים האלה ואופן האכילה שלהם מרגיש טוב בגוף שלך ומביא לשמירה נכונה על המשקל – מניעת עלייה וירידה מהירה של קילוגרמים מיותרים.

אז מה עליך לאכול ובאילו פרופורציות? את צריכה להזין את הגוף שלך בחלבון בריא, כמו זה שמגיע מחזה עוף, דגים לבנים ותחליפים טבעוניים כמו טופו וסויה. ההשתדלות כאן היא להימנע מבשר שמכיל הרבה שומן, לדוגמא, בשר בקר שומני או אגוזים מלאי שומן.

כמו כן, צריך לזכור שבהרבה ממוצרי חלב כיום יש הרבה סוכר – תשימי לב לתוויות מזון! וזה בנוסף למקור סוכר הטבעי לחלב – לקטוזה. לכן, למרות שמותר לאכול מוצרי חלב לא מתוקים דלי שומן, עליך להיזהר ותמיד לבדוק את התווית לנוכחות של סוכר. אם תעשי זאת תהיה המומה מזה שאפילו בחלב של כמה אחוזים יש 4-5 אחוז סוכר שהוסיף היצרן – איום ונורא.

תזכרי שכל מקור סוכר פשוט מהווה סכנה למשקל – סוכר עצמו בצורה כלשהי כולל דבש וריבות, סוכר שמוסיפים למוצרי מזון היצרנים, סוכר פשוט שמגיע עם פירות מתוקים כמו בננה ואננס וכו'.

כמובן שאת יכולה לצרוף הרבה מאוד ירקות, עדיף שיהיו כמה שיותר ירוקים וכמה שפחות אדומים. ופירות, עדיף עם מדד גליקמי נמוך, כמו תפוחים, אשכוליות צהובות ופירות יער למיניהן.

דבר אחרון שרציתי להוסיף – אני ממליצה לצרוך פחמימות איטיות טובות, כמו עדשים, שעועית שחורה, שעועית פינטו. מזונות אלה מספקים אנרגיה ללא סכנה לגרום לאינסולין לצאת מכלל שליטה – הסיבה העיקרית לצבירת שומן וחוסר פירוק שומן בגוף.


וכמובן, שאם תחליטי לעשות מהפך במראה שלך ומצב הבריאותי לטובה, אני מזמינה אותך להוריד 8 עד 15 ק"ג תוך 5-6 שבועות בלבד של תהליך מופלא של דיאטת דר' סימאונס. הנה סיפור אחד הלקוחות האחרונים שלי, הפעם בחור שסיים לא מזמן את התהליך ועבר לשלב השמירה על המשקל. הנה מה שהוא מספר על החוויה שעבר:


בקר טוב ענת

הסתיימו 3 ימי פריקה ועכשיו שלב הקיבוע , משקל הבוקר 77.7 קילו, וזה המשקל שאשמור עליו.
ירידה של 300 גרם מאתמול.

בדקתי היקפים הבוקר. בהשוואה של תחילת דיאטה

מותן 101 90
מתניים 104 97
בטן 101 94
חזה 102 99
ירך 54 53
יד 31 31

אמשיך לעדכן בשלב הקיבוע אם אראה שצריך עזרה

תודה

ירידה של 7.7 קילו ב 23+3 ימים, יפה מאוד !!
הרגשתי טוב מאוד !!
המשכתי לעשות ספורט אך יותר רגוע , אני מאוד מרוצה מהתהליך שאני ממשיך אותו ואעדכן כי הקיבוע והשמירה, זה הי חשוב, כי אני טס הרבה , וצריך לראות איך לשמור על זה בחול , בנסיעות עסקים.
כשאחזור מנסיעה, נחשוב ביחד האם להמשיך את התהליך לעוד 17 ימים שנותרו.

יום טוב
רן


אני מזמינה אותך לקרוא יותר סיפורים אישיים של אנשים בפורום הפתוח שלי כאן.

מחיר הערכה שלנו הנו 360 ש"ח כולל משלוח. הערכה כוללת כדורונים מתוקים עם פעולת פתיחת גישה למאגרי שומן לצורך שריפה, מדריך מקצועי מפורט מקוון, יומן מעקב אינטראקטיבי, פורום תמיכה ללקוחות, טבלאות לכל שלב וכן תמיכה שלי בעת הצורך.

אם הגעת דרך המלצה של לקוח קיים וציינת את השם שלו בטופס ההזמנה או בשיחה איתי, תקבלי הנחה של 10% מה שיוריד את המחיר ל 324 ש"ח בלבד.

בנוסף, בעתיד אם תרצי לעשות סבבים נוספים כדי להוריד 8 עד 15 ק"ג נוספים ולהגיע למשקל גוף מושלם, תקבלי את הערכה המלאה כבר במחיר של 240 ש"ח בלבד בתור הלקוחה החוזרת שלי.

אנא, תמלאי את טופס ההזמנה המאובטח באתר שלי כאן.

אם תרצי שלדבר איתי, תתקשרי למספר טלפון להזמנות: 072-2411509
ואם לא עניתי – תשאירי את הפרטים שלך אצל המזכירה ואשמח לחזור אליך בהקדם.

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook/DietatSimeons