נושא: 7 סיבות למה שתרצי לשתות מי לימון בבוקר

שלום לך!

היום אני רוצה להביא את המאמר על התועלות של שתיית מי לימון בבוקר. המכתב הזה מבוסס ברובו על תרגום של מאמר מעולה של אשלי דנטינו, מאמנת מוסמכת, שאפשר למצוא אותו באנגלית כאן: http://vixi.com/content/reasons-drink-lemon-water-morning.


הדרך שבה את מתחילי את היום היא חשובה מאוד. בין אם את אימא, סופרת, בעלת עסק קטן או מורה ליוגה, מה שאת עושה דבר ראשון בבוקר משנה מאוד.

על פי פילוסופי הודית איורוודה, בחירות שאת עושה לגבי השגרה היומית שלך או שהן בונות את ההתנגדות למחלות או הן הורסת אותה. איורוודה מזמינה אותנו להתניע את היום על ידי התמקדות בטכסי בוקר שפועלים כדי ליישר את הגוף עם המקצבים של הטבע, לאזן הערכה עצמית לצד משמעת עצמית.

השכל שלך יכול להגיד שעליך לבדוק אימיילים, לקחת את הכלב לטיול, להוציא את הילדים, שאת לא יכולה לאחר לעבודה או שפשוט אין לך מספיק זמן כדי לטפח את טכסי הבוקר שלך. אך אם רק תוכלי למצוא זמן לטכס אחד שישפר את הבריאות שלך, שיהיה כזה...

תתחילי את היום עם כוס של מים חמימים ומיץ של חצי לימון.

זה כל כך פשוט והתועלות פשוט טובות מדי מכדי להתעלם. מים חמימים עם לימון.

1. משפרים את המערכת החיסונית שלך

לימונים עשירים בוויטמין C ואשלגן. ויטמין C הוא נהדר כדי להיאבק בהצטננות ואשלגן מגרה את תפקוד המוח והעצבים ומסייע לשלוט בלחץ הדם.

2. מאזנים את PH

לימונים הם מזון בסיסי מאוד, תאמינו לכך או לא. כן, הם חומציים בפני עצמם, אבל בתוך הגוף שלנו הם בסיסיים (חומצת הלימון אינה יוצרת חומציות בגוף אחרי שהיא מתפרקת). כפי שאתם, לוחמי הבריאות, יודעים, גוף בסיסי, כלומר לא חומצי, הוא באמת המפתח לבריאות טובה.

3. עוזרים עם ירידה במשקל

לימונים עשירים בסיבי פקטין, אשר מסייע להילחם בתשוקות רעב. כמו כן, הוכח שאנשים ששומרים על תזונה בסיסית יורדים במשקל מהר יותר.

4. עוזרים לעיכול

המים החמימים משמשים לעידוד של מערכת העיכול ותנועה פריסטלטית - הגלים של התכווצויות שרירים בדפנות המעיים שגורמים לדברים לזוז. לימונים הם גם עשירים במינרלים ויטמינים שיעזרו לשחרר את הרעלים במערכת העיכול.

5. משמשים כחומר משתן עדין, טבעי

מיץ הלימון עוזר לשטוף את החומרים הלא רצויים, כי לימונים מהגבירים את קצב הטלת השתן בגוף. רעלים, לכן, משתחררים בקצב מהיר יותר שעוזר לשמור על מערכת השתן שלך בריאה.

6. מנקים את העור

ויטמין C מסייע להקטין את כמות הקמטים ופגמים בעור. מים רעלים מטהר את הרעלים מהדם אשר מסייע לשמור על עור נקי גם כן.

7. מוסיפים נוזלים למערכת הלימפה

הדבר הטוב הזה עוזר להתחיל את היום בנימה של מניעת התייבשות ועייפות יותרת הכליה. כאשר הגוף שלך מיובש או נמצא במצב של עייפות יותרת הכליה, הוא לא יכול לבצע את כל זה הפונקציות החיוניות שלו, מה שמוביל להצטברות רעלים, מתח, עצירות, והרשימה ממשיכה. אז, השורה התחתונה היא שאת באמת לא רוצה להתעסק עם מצב של התייבשות!

אימוץ אפילו הרגל בודד של שתית כוס מים חמימים עם לימון בבוקר במשך חודש יכול לשנות בצורה קיצונית את ההתנסות שלך של היום. אל תהיי מופתעת אם תתחילי לראות את הבקרים באור חדש.

כמו שאמרתי, המרשם הוא פשוט מאוד - כוס של מים חמימים, לא חמים, ומיץ של חצי לימון.

תזכרי - השינוי האמתי נובע מביצוע פעולה!


שמתי לב שנשים שמסיימות את תהליך ההרזיה של דר' סימאונס, אחרי שהן ירדו יפה מאוד 8 עד 12 ואפילו 15 ק"ג תוך 40 יום בלבד, מתחילות באמת להעריך יופי ובריאות וטיפים כמו זה למעלה מתחילים לקבל משמעות עמוקה יותר.

אם גם את רוצה לרזות במהירות על חשבון שומן מיותר בלבד ותוך שיפור הבריאות שלך,
בואי להזמין את ערכת הדיאטה של דר' סימאונס 
עם כדורוני ביוליט הבטוחים בשוק, מדריך מקצועי מפורט,
יומן מעקב אינטראקטיבי, פורום תמיכה עשיר ותמיכה שלי כבר היום!
 

שיהיה לך הרבה בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook.com/DietatSimeons