נושא: איך לשמור על המשקל בסיום של דיאטת דר' סימאונס – דיאטת HCG?

שלום לך!

נשים רבות שהיו רוצות לרדת במשקל ולא רוצות לעשות דיאטה של חודשים רבים, מודאגות מהנושא של איך לשמור על המשקל בסוף של דיאטה מהירה.

אני לא אתן תשובה עבור כל דיאטה מהירה או דיאטת בזק מסיבה פשוטה שהדבר המשותף היחידה שיש לתהליך ההרזיה של דר' סימאונס ודיאטות אלה - מהירות הירידה במשקל. אבל הסיבות למה זה קורה הן שונות כמו יום ולילה!

מה זה בדרך כלל דיאטה מהירה? זאת דיאטה שבה לא אוכלים כלום! האם זה מבוסס על מנגנון טבעי של הגוף? לא! האם זה פועל יחד או נגד הגוף? ברור - נגד. מה שלא יודעים האנשים שעושים דיאטות כאסח רגילות הוא שהגוף ישרוף שומנים טובים ושומנים מבניים - אלה הן שכבות שומן חשובות עבור הגוף, כפי שדר' סימאונס מסביר בעבודתו המקורית - Pounds and Inches: A New Approach to Obesity. ומה שהגוף לא ייתן לך לגעת סתם ככה זה בדיוק אותם מאגרי השומן שנמצאים במקומות הבעייתיים - בטן, ירכיים, מותניים, איזור הצלוליטיס וכו'.

האם דיאטת דר' סימאונס עושה אותו הדבר? לא, לא ולא. זהו תהליך שמבוסס על תגלית בעלת חשיבות עצומה של דר' סימאונס - ברגע שהגוף שלך יפתח את מאגרי השומן המיותר ויתחיל לאכול אותו במקום המזון - את תתחילי לרזות בקצב בזק ללא שום חשש לבריאות הגוף!

קודם כל, דר' סימאונס בעצמו חקר את הנושא ופיתח את התהליך ההרזייה במהלך של קרוב ל- 40 שנה באופן פרטי בקליניקה שלו ברומא. האם ישנם מחקרים תומכים נוספים? כן - תוכלי למצוא אותם בדף המידע שלנו כאן. האם האקדמיה באופן כללי תמכה בתגלית החשובה ביותר הזאת? לצערינו הרב, האקדמיה של היום ורוב המחקרים שלה ממומנים על ידי גורמים חיצוניים. ובתחום של רפואה, ברוב המקרים, הספונסרים העיקריים הם תאגידי התרופות שמרוויחים על חולי של האנשים ולא על בריאותם. והשמנת יתר זהו מקור נהדר לתחלואות של המאה הקודמת והנוכחית.

לכן קודם כל, כדאי לך להחליט האם את רוצה להיות חולה ולקחת תרופות יקרות נגד כולסטרול גבוה, לחץ דם, סוכרת ומחלות אינסופיות נוספות, שנובעות מתקלות במנגנוני חילוף החומרים בגוף, או שאת רוצה להחזיר לעצמך את הגוף שלך גם מבחינה בריאותית וגם מבחינה אסתטית - הוא שלך, אחרי הכל, נכון?


בנוסף לכך, התווסף מאמר חדש באתר שלנו שנותן תשובה לשאלה:

איך לשמור על המשקל בסוף דיאטת דר' סימאונס - דיאטת HCGאיך לשמור על המשקל בסיום של דיאטת דר' סימאונס – דיאטת HCG?

אני לא חושב שניתן למצוא אישה בעולם הזה שמכבדת את עצמה ולא רוצה להראות טוב. מבלי להיכנס לסוגיות של מעמד האישה, נשים מהווות את היופי של העולם הזה. צנוע – לא, אך זאת האמת, לדעתי האישית. ולהראות טוב בדרך כלל כולל לשמור על גזרה דקה מספיק כדי לשים שמלה או חליפה שיבליטו את היופי הטמון בגוף האישה. אולם החיים המודרניים לא מקלים עלינו, ההפך הוא הנכון. לרובנו ישנה בעיה חריפה של שמירה על המשקלאיך לא לעלות ולא לצבור קילוגרמים מעבר למשקל שאת נמצאת בו.

תלחצי כאו לקריאת המאמר במלואו...


ואם את פשוט רוצה לרדת 15 ק"ג באופן בריא
וללמוד לשמור על המשקל בסוף התהליך עם הנחיות מקצועיות -
תצרי קשר כבר היום ותזמיני את הערכה המתאימה לך ביותר
של דיאטת דר' סימאונס המקורית עם ליווי ותמיכה של ענת שטרן.

בברכה רבה והרבה בריאות,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
072-2411509