נושא: דיאטת HCG – דיאטת הורמון ההיריון – בואי להצליח עם ענת שטרן

דיאטת HCG – דיאטת הורמון ההיריון – בואי להצליח עם ענת שטרן

קיץ בפתח ואת רוצה להיראות במיטבך בחוף?
יש לך חתונה או אירוע שאת חייבת להראות פצצה?
המצב הבריאותי שלך דורש לרזות במידית לפני שזה כבר מאוחר מדי?

דיאטת HCG - תמונה לפני ואחרי

אז מה עושים? ברור – דיאטה וספורט! "אוי לא, אין לי כוח" – נשמע לך מוכר?

אם את כמוני – לא רוצה להיכנס לסיפור של חודשים של דיאטה כבדה, של לחשוב כל פעם לאכול או לאכול, נקישות מצפון וכן גם לא בא לך להירשם לחדר כושר כדי להוריד 3 קילו אחרי חודשיים של 3 פעמים בשבוע על הליכון, אז יש לי חדשות טובות בשבילך.

דיאטת בזק – מי שמע על אחת כזאת? מה התגובה הראשונה שכל אישה הגיונית מקבלת משתי המילים האלה? לא בריא – הרעבה עצמית – סבל. או – לקחת כדורים מסוכנים לבריאות.

אבל מה אם קיים פתרון שהוא טבעי לגמרי, בריא לחלוטין, מבוסס על מנגנון טבוע בגוף שלך ושעובד ב 100% מהמקרים? מה אם תוכלי להוריד בין 8 ל 15 קילוגרם תוך 40 יום בלבד! ללא רעב, ללא ספורט, ללא מאמץ קשה?

נשמע טוב מדי? אכן כך, אבל זאת האמת. לפני ואחרי הדיאטה לא יכירו אותך ותשמעי "וואוו!!!" ללא סוף.

בואי להכיר את דיאטת HCG – דיאטת הורמון ההיריון – הדיאטה היעילה והבריאה לירידה מהירה במשקל ושמירה עליו לאחר סיומה.

דהסיפור של הדיאטה שלנו מתחיל ברומא, בקליניקה פרטית לפציינטים עמידים שרוצים לרדת במשקל מהר ובאופן בריא. הגיבור הראשי – דר' סימאונס, רופא בריטי, שעבד בקליניקה הזאת והעסיק את עצמו במשך 40 שנה בשלוש השאלות החשובות הבאות:

  1. מה גורם להשמנת יתר?
  2. איך לפתור את הבעיה מהר ועם 100% תוצאות?
  3. איך שומרים על התוצאות בסיום התהליך?

והוא אכן נתן פתרון מלא לבעיות האלה!


השמנת יתר – זאת הפרעה במנגנון חילוף החומרים שלך

זאת מסקנה חד משמעית שדר' סימאונס הגיע אליה. זה אומר שלא משנה כמה את אוכלת – בשלב מסוים בחייך חילוף החומרים שלך השתבש וכבר לא מסוגל לעכל כל דבר שאת מכניסה לפה. יתר על כך, אפילו אם תאכלי מעט, חלק מהמזון הזה הגוף עדיין לא יצליח לאכל והוא ייכנס ישירות למאגרי שומן שלא ניתנים לשריפה בקלות – נעולים טוב טוב לזמנים הקשים באמת.

זאת בדיוק הסיבה למה דיאטות רגילות לא יעילות ברוב המקרים – המשקל שכן יורד – יורד מהשומן הטוב יחד עם המסת השריר ושחרור מים. ולכן מיד עם סיומן – את עולה בחזרה!

חומר פעיל שנותן למוח הוראה ברור לפתוח מאגרי שומן נעולים ולהתכונן לאכול אותו בתור מקור למזון.

החומר בשם HCG נתגלה במקור אצל אישה בהריון. הגוף של האישה משחרר אותו כדי להבטיח שכל המשאבים של הגוף זמינים להתפתחות הבריאה של העובר אפילו אם אישה לא אוכלת מספיק או מקיאה כל יום. בנוסף HCG מבטיח שאישה נשארת במצב אופטימלי כדי שהיא תוכל בקלות ללדת את הילד בסוף תקופת ההיריון.

דר' סימאונס גילה שברגע ש- HCG נמצא בגוף שלך – מאגרי השומן נפתחים והופכים להיות מקור למזון – הם מספקים 1500 עד 4000 קלוריות ביום, יום אחרי יום. אם באותו הזמן את נצמדת בדייקנות לדיאטת 500 קלוריות שפותחה על ידי דר' סימאונס במהלך 16 שנה לאחר גילוי פעולת HCG, הגוף שלך ישרוף את השומן הרע בקצב של כ- 500 גרם ליום! תשימי לב, שומן רע בלבד – ללא תופעות רגילות של דיאטות דלות קלוריות שדיאטנים מסוימים מפחידים באמצעותם אנשים, מבלי להבין את האפקט של HCG על הגוף.

ביוליט - כדורונים מתוקים עם פעולת HCG

כיום דרכינו ניתן להשיג את ערכת דיאטת HCG – דיאטת הורמון ההיריון עם גלובולים מתוקים תוצרת אירופה או עם ספריי אצות ים ישראלי. אנחנו מציעים את שני הפתרונות היעילים ונוחים ביותר האלה עם העדפה ברורה לגלובולים מתוקים בעלי פעולת HCG הכי קרובה ומדויקת לחומר המקורי אך ללא נוכחות ההורמון עצמו או כל מרכיב נוסף – נס אמתי של ייצור חומרים פעילים מודרניים.


 


התהליך עצמו – מה עושים בדיוק?

כעת, אני רוצה להדגיש דבר אחד: דיאטת HCG – דיאטת הורמון ההיריון הינו תהליך מדויק בעל 4 שלבים ברורים: שלב העמסה – שלב דיאטת 500 קלוריות – שלב פריקה החומר – שלב קיבוע המשקל.

בכל שלב ושלב קיימות הנחיות שונות, תפריטים שונים ומטרות שונות. את מוזמנת להכיר את עקרונות הדיאטה של ד"ר סימאונס בפרקים הפתוחים של המדריך המקוון שלנו.

דיאטת HCG – דיאטת הורמון ההיריון זהו הפתרון האמתי והמלא לבעיית השמנת יתר
ואם אכפת לך מהמשקל שלך, ממצבך הבריאותי, מהרגשה והערכה עצמית שלך –
קבלי את כל הנתונים ותצרי איתי קשר במהרה!

אזהרה: מי שקונה תכשיר בעל פעולת HCG בלבד, ללא מדריך מפורט, ללא יומן מעקב צמוד וללא אפשרות לשאול שאלות מהמומחה – מזמין כישלון ואכזבה! קיבלתי כל כך הרבה פניות של נשים מתוסכלות שחיפשו דיל טוב וקנו ספריי בבית מרקחת ללא מדריך מקצועי וללא תמיכה של מומחה. אחרי כמה ימים צצה להן השאלה הראשונה ו… אין את מי לשאול.

צריך לזכור טוב-טוב: דיאטת HCG – זהו תהליך מדויק כמו לייזר, מהיר כמו טיל ועובד כמו שעון שוויצרי, אבל – רק אם עושים אותו נכון. בואי גם את תורידי 12 עד 15 ק"ג תוך 40 יום וקבלי את כל הכלים כדי לשמור על התוצאות שהשגת לשנים רבות.


אני מזמינה אותך לקרוא סיפורי הצלחה רבים של הלקוחות שלנו
בדף הבית של האתר שלנו www.dietatsimeons.co.il


רוצה להזמין?
תעברי לדף ההזמנות כאן


בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת ראשית
טלפון: 072-2411509
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום!
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons