נושא: האם ידעת שדרכנו עברו כבר מעל 9,000 לקוחות בשש השנים האחרונות?

שלום לך!

שמתי לב שהרבה מאוד נשים שומרות את העובדה שהן בדיאטה לעצמן ולא אוהבות לשתף אחרים. וזה מאוד ברור - בהתחלה לא היה נעים להודות לעצמך שאת צריכה דיאטה וכשכבר התחלת בתהליך - לא נעים להודות לאחרים שאת בדיאטה ולא אמורה לאכול דבר זה או אחר.

אבל אני מקווה שאת מודעת שאת לא לבד! וכדי להראות זאת אנשי המחשוב שלנו פיתחו שירות חמוד שמציג בתחתית דף הבית שלנו את הסטאטיסטיקות העיקריות שמגיעות מבסיס הנתונים של יומן המעקב האינטראקטיבי שלנו:


אז כן, נכון לרגע כתיבת המכתב הזה ביומן המעקב שלנו רשומים כבר מעל 9,000 לקוחות! אנחנו פעילים מעל 6 שנים ואני מאוד גאה במספר הזה! הרי רוב האנשים מגיעים מהמלצות מפה לאוזן, אחרי שראו במו עיניהן את התוצאה המהירה וההרגשה הטובה על מישהו בסביבה שלהן.

כל לקוח חדש, אחרי שרכש את הערכה שלנו, נרשם אוטומטית ליומן המעקב כדי שיוכל במידי להתחיל בתהליך הדיאטה. דף המעקב שהלקוח מקבל מאיתנו ממליץ כמו כן לרשום את משקל הבוקר מהיום הראשון של התהליך עד היום האחרון. זאת כדי לאפשר לקבל את התוצאה המקסימאלית מהתהליך המדויק של דר' סימאונס.

את ממלאת את היומן בשני ימי הזלילה והיומן יודע שאת אמורה להעלות קילוגרם בערך ואם לא - מתריע לך וגם מודיע לתומכת שלך כדי שתסייע ותייעץ במידי. את ממשיכה לרשום את משקל הבוקר שלך גם במהלך 21 עד 38 ימים של שלב דיאטת 500 הקלוריות, וכן רושמת מה אכלת וכמה מתוך רשימת המזונות המותרים ליומן האינטראקטיבי החכם. זה מבטיח שאת לא חורגת לא מהרשימה ולא מהכמות המותרת.

אל תשכחי - את לא רעבה בשלב הדיאטה, כי רוב האנרגיה הגוף שלך מקבל מאכילת השומן שנמס כל יום - 1500 עד 4000 קלוריות יומיות באות מהשומן עצמו.

ואז את מגיעה ל-3 הימים של הפריקה המקשרים בין שלב הדיאטה לשלב הקיבוע - השלב האחרון שנמשך 3 שבועות ושמטרתו היא לעזור לך לקבע את המשקל שהגעת אליו בסוף שלב הדיאטה. והיומן יודע בדיוק מה אמור לקרות למשקל שלך יום ביומו. ואם משהו לא בסדר - מודיע לך, מכוון אותך לפרקי המדריך המתאימים וכן מודיע לתומכת שלך שתעזור לך בהקדם לחזור לתלם.

כמות הקילוגרמים שאת רואה בסטטיסטיקות שלנו - אלה הירידות שהלקוחות שלנו רשמו ביומן, הן בימים הטובים והן בימים הרעים, אחרי שחרגו מהתפריט ביום שלפני ולא הצליחו לרדת. אבל סך התוצאה היא - 8 ק"ג בממוצע ללקוח! זה אומר שהרבה מאוד הורידו 10 עד 15 ק"ג, אך היו גם כאלה שלא הקשיבו להוראות ובחרו בדרך הקלה של חריגות וחבל.

התהליך של דר' סימאונס לא אמור להיות קשה עבורך בכלל. וזאת בזכות הגלובולים שלנו שהשומן הטריגלצרידים המיותר שלך נאכל ומבטיח שאת שבעה ומלאת כוח, בעוד שהשומן המבני המגן על איכות העור שלך לא נפגע וגם השרירים לא מהווים מזון במהלך הדיאטה.

לכל שאלות, תוכלי ליצור קשר במכתב חוזר, דרך האתר בדף יצירת קשר
או לשלוח הודעה דרך WhatsApp למספר מיוחד לכך 372-56846146+

את יכולה למלא את טופס ההזמנה באתר במידי

 

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
להמיס עד 15 ק"ג תוך 40 יום
facebook.com/dietatsimeons