נושא: בואי לרזות 8 עד 15 קג בעזרת ערכת הדיאטה של ענת שטרן

שלום לך!

האם את מחפשת דרך להוריד במשקל במהירות בזק בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, ללא הרעבה עצמית וללא ספורט מייגע? בואי להכיר את ערכת הדיאטה על פי שיטת דר' סימאונס מאת ענת שטרן. השיטה מאפשרת בקלות יחסית לרזות 8 עד 15 ק"ג תוך 23 עד 40 ימי דיאטה מובנית וברורה ואז לקבע את המשקל החדש כך שיישמר לזמן רב.

בשיטה שלנו את משתמשת בכדורוני סוכר טבעי קסיליטול בשם ביוליט המשדרים הוראה קלילה למוח לפתוח מאגרי שומן עיקש ולהתחיל להשתמש בו בתור מקור אנרגיה ומרכיבים תזונתיים עיקריים. אותו המנגנון פועל אצל אישה בהריון כך שאפילו אם אישה לא אוכלת מספיק, האובר מקבל את מלוא המזון ממאגרי השומן שכעת פתוחים לרווחה.

דר' סימאונס פיתח את השיטה והשתמש בה בקליניקה הפרטית שלו ללקוחות עמידים, בעוד שכיום בזכות טכנולוגיה מתקדמת ניתן ליהנות מפירותיה בתנאי הבית בהצלחה רבה.

איך זה עובר יום ביומו?

א. את מתחילה לקחת 4 כדורונים בבוקר מהיום הראשון. הגוף מתכונן להשתמש במאגרי השומן העיקש לתזונה עיקרית שלו, שזה לוקח יומיים כדי להשלים את ההכנה. את אוכלת הרבה מאוד כדי להכין את הגוף לשלב הבא. תוכלי למצוא את מזונות המומלצים בטבלאות שהכנו מראש בספר המדריך ובאיזור התמיכה המקוון שלנו.

ב. את עוברת לשלב הדיאטה שנמשך 21 עד 38 ימים בלבד. בו את שורפת את המשקל העודף בקצב של 200 עד 700 גרם ליום או 500 גרם בממוצע. כן, בדיוק ככה - את יורדת במשקל 2-3 קילו בשבוע! וכל זה נלקח ממאגרי השומן המיותר ולא מהשומן החיוני, שרירים או מיים. בדיוק בגלל זה הגוף שלך לא ימהר לחזור למשקל הקודם בסוף הדיאטה כמו שקורה בדיאטות כאסח רגילות ולא בריאות. 

בשלב הזה את צורכת כמויות קטנות של מזונות מותרים מרשימה סגורה שאותה תמצאי בספר מדריך הדיאטה וכן בטבלאות מוצרים לשלב הזה באיזור התמיכה שלנו. התפריט כולל בשרים ודגים, מוצרי חלב ומקורות חלבון נוספים, ירקות, פירות ועוד. לא להיבהל מכמויות קטנות - בזכות שריפת שומן מואצת, את מרגישה שבעה ויש לך כוח, אפילו ניתן להמשיך בפעילות ספורטיבית רגילה ללא בעיה!

ג. בסוף שלב הדיאטה את מפסיקה לקחת את הכדורונים, אך ממשיכה עוד 3 ימים עם אותו סל המוצרים המותרים כמו בשלב הדיאטה הקודם. מטרת שלב הפריקה הזה היא לנתק את הגוף שלך מפעילות הכדורונים כדי לחזור לתפריט כמעט רגיל בשלב הבא, שלב קיבוע המשקל. 

ד. השלב האחרון, שלב קיבוע המשקל, פותח כדי להרגיל את הגוף שלך למשקל החדש. בשלב הזה את אוכלת כמעט הכל חוץ מדברים שמכילים עמילן - סוכרים ופחמימות. השלב נמשך 3 שבועות.

מה כוללת הערכה המלאה של ענת שטרן?

בנינו את הערכה המלאה כך שיהיה לך את הכל שנחוץ להצלחת התהליך על פי שיטת דר' סימאונס:

* כדורוני ביוליט עם פעולת שיחרור גישה לשומן עיקש ושימוש בו בתור מקור אנרגיה ותזונה עיקרי.
* מדריך מקצועי מפורט הנותן את עקרונות השיטה בשפה פשוטה ואז לוקח אותך שלב אחרי שלב עם ידע קריטי וטיפים חשובים להצלחה.
* יומן מעקב אינטראקטיבי חכם הבנוי במיוחד עבור שיטת דר' סימאונס. את מזינה בו משקל הבוקר וכן מציינת את כל מה שאת צורכת בשלב הדיאטה. זה מאפשר למנוע טעויות או לתפוס אותן במיידית כדי להציע תיקון הולם. כמו כן, התומכת שלך מיד רואה את מה שאת מזינה ויכולה לעזור עם עצה וידע.
* פורום עשיר בשאלות ותשובות של לקוחות רבים שעשו את התהליך לפניך.
* קבוצת תמיכה חיה, מעודדת ומגיבה בווטסאפ שבה גם אני עונה לשאלות לגבי התהליך.
* אפשרות לפנות אליי במייל או בווטסאפ באופן פרטי עם שאלה שלך.

רוצה לדעת על ערכות נוספות, מחירים, אפשרויות תשלום ומשלוח?
תוכלי למצוא את הפרטים בדף הזמנות באתר שלנו כאן:
http://www.dietatsimeons.co.il/order-package


אני מזמינה אותך ליצור קשר במכתב חוזר ולהתחיל בדרך יפהפיה אל את היפה, הבריאה והמאושרת :)

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ותומכת
דיאטת דר' סימאונס המקורית 
www.dietatsimeons.co.il