נושא: היית רוצה להוריד 5 ק"ג עד לראשון ליולי? זה לגמרי אפשרי!

שלום לך! מה שלומך?

ענת שטרןהאם גם את מתכוננת נפשית ופיזית לחופשה בקרוב? אני כבר לא יכולה לחכות - רוצה להגיע כבר לחוף הים וליהנות מתחושת רוגע וסיפוק מלהרגיש יפה ובריאה בקיץ הזה.

אני עוד זוכרת את הרגעים שבהם התביישתי להוריד בגדים שלא ייראו את הצלוליטיס שלי, את קיפולים המבחילים על הבטן. כן, אני עדיין לא סופר מודל, אבל כבר שכחתי מה זה להתבייש מגופי. איזה כיף! אבל העיקר - עשיתי את זה מהר, ללא מאמץ מיותר, מבלי להרעיב את עצמי, מבלי להרוג את עצמי בחדר כושר. אני מניחה שאת כבר ניחשת את הפתרון שאני אישית השתמשתי בו בהצלחה רבה. כן, נכון - דיאטת דר' סימאונס!

אני אישית הורדתי מעל 35 ק"ג בשנתיים האחרונות ושומרת יפה מאוד על המשקל שהגעתי אליו. (הנה הסיפור שלי בפורום סיפורי ההצלחה שלנו). כיום גם אם אני מעלה 2-3 ק"ג אחרי אכילת יתר, דיאטה קלה ללא פחמימות וסוכרים, הליכה כמה פעמים בשבוע לחדר כושר לשעה, מחזירים את זה למקום תוך שבוע! ממש כיף.

ועכשיו אני רוצה שגם את תקבלי את ההישגים האלה והעיקר - שבקיץ הזה תיראי פצצה! כי מגיע לך, את מסכימה?

תראי, בתהליך של דר' סימאונס עם הכדורונים המתוקים שלנו, את יומיים זוללת כדי לצבור שומן זמין לכמה ימים הראשונים של הדיאטה עד שהגוף פותח גישה לשומן נעול ומתחיל לאכול אותו. ואז את נמצאת על דיאטת 500 קלוריות מדויקת, אך לא מרגישה רעב או חולשה, כי ביומיים-שלושה הראשונים יש לך שומן זמין מימי הזלילה ולאחר מכן הגוף בהצלחה רבה אוכל את השומן, שהוא מקור למזון ואנרגיה בהגדרה! 

את יורדת במשקל 700-1200 גרם של שומן בלבד בימים הראשונים (אם יש לך הרבה קילוגרמים להוריד) או 200-500 גרם (אם את כבר קרובה למשקל התקין עבורך). ואחרי שבוע את יורדת בקצב של 300-500 גרם כל יום במהלך השבועיים הבאים. בשבועיים-שלושה האחרונים של הדיאטה, שנמשכת לכל היותר 40 יום, את יורדת בממוצע 2 ק"ג בשבוע. של שומן מיותר בלבד!!! לא של מים, לא של שרירים ולא של שומן המרפד את האיברים שלך. זהו תהליך בריא להפליא, עד כמה שרבים מתקשים להאמין שזאת זכותם כמובן :)

כל בדיקות דם, בדיקות אחוזי שומן, בדיקות מאסת שריר שהלקוחות שלי עשו לפני ואחרי, מראים שהולך שומן מיותר בלבד! לכן קצב הירידה המהיר הוא בטוח לחלוטין. בנוסף, הפתרון המהפכני של הכדורונים שלנו BIOLIT - העתקה ביו-אינפורמטיבית של פעולת HCG על כדורונים מתוקים הקרובה בעקרונותיה להומאופתיה הנחשבת בכל העולם המערבי לבטוחה ביותר, מבטיח שאת לא מכניסה לתוף הגוף שלך שום כימיה או מרכיב מפוקפק זה או אחר. יש לנו כבר מעל 1000 לקוחות רק בשנה האחרונה שהשתמשו בכדורונים בהצלחה רבה וללא שום תופעות לוואי.

תדעי לך: אם את מזמינה עוד השבוע, אז כבר לקראת 1 ליולי תוכלי להיות 5 ק"ג פחות אם לא יותר! אז למה את מחכה? הקיץ והחופים מחכים לך! :)

בואי לקבל מידע רב באתר שלנו: DietatSimeons.co.il
או לבצע הזמנה באמצעות טופס המאובטח
או שpauy תתקשרי לטלפון שלנו: 072-2411509


עם המון אהדה, איחולי יופי ובריאות
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית