נושא: סקר: נשים משקרות 474 פעמים בשנה על דיאטה

שלום לך!

היום מצאתי מאמר מסקרן ב- YNET כשחיפשתי מאמרים לגבי סקרים ודיאטות:

סקר: נשים משקרות 474 פעמים בשנה על דיאטה

ה"טלגרף" הבריטי פרסם היום (ו') ממצאי סקר, לפיו נשים מספרות לקרוביהן 474 אמרות שקר מדי שנה, בנוגע להרגלי האכילה והשתייה שלהןהשקר הנפוץ ביותר בקרב הנשים, שמספרות בממוצע תשעה שקרים בשבוע, הוא "זו הייתה חתיכה קטנה בלבד".

ד"ר קסנדרה מקסימנקו, עורכת הסקר שכלל כ-3,000 נשים, אמרה כי נשים רבות משקרות בנוגע למזון ולשתייה שהן מכניסות לפיהן, או שהן פשוט מכחישות זאת בפני חברותיהן. ד"ר מקסימנקו הסבירה כי על מנת להוריד משקל באופן נכון בדיאטה, יש לערוך יומן מעקב אחר הרגלי האכילה והשתייה באופן כנה.

יתר השקרים שנשים נוטות לספר, לחברותיהן או לעצמן, כוללים אמרות כמו "אחרי ארוחה גדולה אני לא אוכלת שום דבר", ו-"אני אוכלת רק את השאריות מהצלחת של הילד הקטן שלי".

מוצרי המזון שנשות הסקר נטו לשקר לגביהם היו שוקולד, צ'יפס, עוגות, יין, גבינות שמנות וגם דברי מאפה. 

כתובת המאמר באתר: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4172227,00.html


דיאטת דר' סימאונס לא משאירה מקום לשקרים עצמיים

למה שלחתי לך את הכתבה הזאת? כי בניגוד לדיאטות רבות, שלב הדיאטה בתהליך ההרזיה של דר' סימאונס הוא מאוד מדויק! רשימת המזונות היא לא גדולה בכלל וסגורה מאוד – אסור לשנותה אם רוצים לקבל תוצאה של חצי קילו שומן מומס ביום.

את בטח שלא רעבה, אבל כן, לפעמים זה משעמם. עדיין, יש לך די הרבה סוגי חלבון, כמו עוף, בשר בקר, דגים לבנים, קוטג', ביצים ועוד. יש לך הרבה מאוד סוגי ירקות לפי טבלת המוצרים המותרים שלנו, וכן, רק ארבעה סוגי פירות. והרבה תה ירוק לסילוק רעלים מגופך שמתנקים מרקמות השומן המומס שלך.

בנוסף, את משתמשת כל יום ביומן המעקב המקוון שלנו, שבו את מזינה משקל הבוקר שלך והתומכת שלך רואה זאת ויכולה להגיב במידי. את גם בוחרת מתוך רשימת המוצרים המותרים ושמה את כמות הגרמים שאכלת, והיומן מחשב את כמות הקלוריות הכוללת, כדי להבטיח שאת לא חורגת מ- 500 הקלוריות המותרות.

לא צריך להיבהל, הרי רוב מוחלט של הלקוחות שלנו מאשרים – הגלובולים שאת לוקחת כל בוקר, גורמים לגוף שלך לאכול את השומן בתור מקור המזון העיקרי, מה שמספק לך 1500 עד 4000 קלוריות ביום! שזה כל מה שהגוף שלך זקוק לו. כל השאר שאת מכניסה לפה, זאת רק השלמה לצורך איזון הגוף וכדי להבטיח המשך שריפת שומן ללא עיכובים.

אי לכך קשה מאוד לשקר לעצמך או לתומכת שלך במהלך הדיאטה של דר' סימאונס. זאת הסיבה למה כל אישה, שהולכת לפי הכללים הפשוטים האלה ומשתמשת במלוא העוצמה של מערך התמיכה שלנו, מקבלת את התוצאה של 8, 10, 12 ואף 15 ק"ג תוך 40 יום דיאטה בלבד. שווה!


אם גם את כעת החלטת להמיס 8 עד 15 ק"ג של שומן מיותר
תוך 23 עד 40 יום בלבד של דיאטה בדוקה, מהירה ובטוחה
שגם חוסכת מאות שקלים על אוכל ומסעדות,

תתקשרי אלינו: 072-2411509, 
תצרי קשר דרך האתר

או תמלאי את טופס ההזמנה בדף הזה


בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
ממיסים עד 15 ק"ג שומן תוך 40 יום
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons