נושא: יאן ירד 41 ק"ג 🍏 | לרדת במשקל עם דיאטה במקום ניתוח מעקף קיבה

בהתבסס על תוצאות סקרים אחדים ניתן לומר שנשים מצליחות יותר מגברים לשמור על משקל תקין ובכך להפחית את הסיכונים הבריאותיים.


כמחצית מהאוכלוסיה בישראל במצב של עודף משקל או השמנה: 55% מהגברים ו-41% מהנשים. כמו כן שיעור הנשים המעוניינות לרדת במשקל גבוה כדי פי שלושה משיעור הגברים.


אם מדד מסת הגוף כבר מצביע על השמנת יתר, לעתים קרובות נשקלת התערבות כירורגית. יאן, שהגיע לתוכנית לאחר שקרא על הדיאטה במגזין פופולארי, מספר את סיפורו על ההחלטה בעד חלופת הדיאטה של ​דר' סימאונס וירידה מוצלחת במשקל של 41 קג'.


אז הנה הסיפור שלו:

"הרגשתי שהמשקל הנוסף היה כל כך מכביד על הבריאות שלי ששקלתי התערבות כירורגית. למזלי, קראתי במקרה ברגע הנכון על הדיאטה של ​​ד"ר סימאונס, והיום ירדתי 41 ק"ג בעזרת יועצת דיאטה אישית ואני מתכננת להמשיך את המסע", מספר יאן בן ה-70.


"אני נאבק עם עודף משקל כבר למעלה מ-30 שנה", מודה אדם שסיפורו החל כאשר נאבק בבעיות בריאותיות. "נפלתי מהסולם וכל כך היה חסר לי מזל שהמותן שלי נעקרה. זה תוקן עם פלטה, שהוצאה אחרי שנה, אבל התנועה ירדה משמעותית והקילוגרמים העודפים החלו להצטבר במהירות". יאן ניסה להיפטר ממשקל עודף בכוחות עצמו, אך ללא תוצאות משמעותיות.


"לפני כ-20 שנה אפילו ניסיתי איזושהי דיאטה עם אבקות ואפילו הלכתי לשומרי משקל". כדור השלג התחיל להתגלגל, מכיוון שהמשקל העודף הוליד חששות בריאותיים, ותחושת הרווחה הגרועה עיכבה את השאיפה הפעילה למשקל תקין. "חשבתי ברצינות על ניתוח מעקף קיבה, אבל הרופאים אמרו שבמצב שלי חשוב יותר הצורך בניתוח ירך וגב, ולכן לא ניתן היה להעלות את זה לסדר היום באופן מיידי. אולם התנועה הייתה קשה יותר ויותר ומספר המשקל הגיע ל-142 קג'"


נתן לעצמו הזדמנות


למרות שהמאמצים הקודמים להגיע למשקל תקין כשלו, יאן קיבל שביב של תקווה כשדפדף במגזין. "הגיע אלינו עותק ודי במקרה תפסנו את סיפור הדיאטה של ​​דר' סימאונס, שהייתה אמורה לעבוד בעזרת כדורוני ביוליט". על מנת להיות בטוח בהתאמת השיטה, יאן חיפש את האתר ואנשי הקשר ברשת. "דיברתי עם היועצת על דיאטה והתברר שהאישה היא יועצת דיאטה בעלת ידע רב וחביבה." החבילה הוזמנה, האיש החל להכין את דעתו לירידה במשקל.


מסע בקצב מהיר


"לא היה חשש כשהתחלתי את התוכנית, כי התנסיתי בשיטות אחרות בעבר. כבר הצלחתי לתקן קצת את המשקל שלי, אז לפני תחילת הדיאטה המשקל שלי היה 138 קג'". זו הייתה הפתעה גדולה כאשר לא לקח הרבה זמן לקבלת התוצאות. "אפילו קצת פחדתי שהמשקל ירד כל כך מהר. זה לא היה כך בעבר."


במהלך כמה שנים, האיש עבר את מחזור הדיאטה מספר פעמים והגיע לנתון משקל דו ספרתי. "מהפעם הקודמת, מספר המשקל פחות או יותר היה יציב ונשאר סביב 97 קג'".


לדברי יאן, גם לאישה היקרה וגם לתמיכה מתמדת של יועצת אישית היה תפקיד חשוב בהצלחת הדיאטה. "המשימה שלי הייתה רק לאכול ולרדת במשקל, אישתי דאגה לבישול. לא הרגשתי בטן ריקה והרגשתי טוב. זה לא היה אפשרי בלי יועצת אישית, כי היא חלקה איתי עצות מאוד מלמדות ותמיד הייתה שם כשהיה צריך."


זה שווה לעשות


לדברי יאן, הירידה במשקל הביאה רק דברים חיוביים. "הבריאות טובה מאי פעם. אני עצמי מרגיש שאוכל אפילו לרדת עוד 20 קג'. אז אני מאמין שעדיין אצטרך לעבור דיאטה".


לטענת האיש חשוב הביטחון העצמי והאמונה בהשגת המטרה. "אם אתה מתכנן לרדת במשקל, אל תחכה, התחל עכשיו! אחרי הכל, פעולה נועזת היא חצי מהקרב. לא כדאי לחשוב שאתה עלול להיכשל. אני יכול לאמת שבעזרת יועצת דיאטה טובה הכל יסתדר ותוכל להגיע ליעד הרצוי." לדעתו של יאן, הדיאטה של דר' סימאונס היא הינה אלטרנטיבה טובה למי ששקל גם הוא ניתוח מעקף קיבה. "בהתבסס על הניסיון שלי, אני מעז להמליץ ​​על הדיאטה הזו כי היא מביאה לתוצאות ויתרונות בריאותיים".

אם הסיפור של יאן היווה השראה עבורך וגם הנך רוצה להתחיל את המסע שלך לגוף רזה יותר, הזמינו את חבילת הדיאטה של ​​דר' סימאונס כאן:

בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן

צ'אט בווטסאפ 
במספר המיוחד:
372-56846146+

טלפון לשיחה
055-9929525


מופעל על-ידי:
GetResponse