נושא: [סיפורה הצלחה] ב 40 ימי דיאטה ירדתי 10 קג

שלום לך! מה שלומך? השבוע התחיל ואני רוצה לשמח אותך עם סיפור הצלחה יפה שקיבלתי לא מזמן מהלקוחה שלי, אריקה. הנה, תהני ותקבלי השראה...

החלטתי לנסות את דיאטת דוקטור סימאונס ואני מרוצה לחלוטין עם התוצאה.
ב40 ימי דיאטה ירדתי 10kg. התחלתי במשקל 97.5 . 
הדיאטה הייתה קלה יחסית, כמה פעמים שהיו כמה כישלונות.
וכמה פעמים זה גרם לעליה במשקל, אבל ברגע שלקחתי את עצמי שוב ביידים ועשיתי כמו שצריך לפי התפריט והכללים חזרתי למסלול של ירידה יומית שוב. 
מומלץ לכל אנשים שמנים. 
10 קילוגרם פחות וקל יותר להרגיש הרבה יותר טוב.
יש עוד דרך ארוכה, אני כבר מצפה לסבב נוסף כדי לרדת עוד 10.

אריקה - 10 קג פחות עם דיאטת דר' סימאונס עם ענת שטרן



למישהו שלא עשה דיאטות ולא יודע עד כמה זה קשה להוריד את 10 הקילו הראשונים, ההבדל בתמונות יכול להראות לא משמעותי. אבל לאישה הזאת ולנשים וגברים אחרים, זהו הבדל של שמים וארץ. הרגשה של שליטה עצמית, שליטה בגוף, שליטה בבריאות חוזרת ובגדול.  ישנה הרגשת סיפוק עצומה. הרגשה שהשנים הקשים אפשר לגלגל אחורה ולחזור להיות שוב צעירה ויפה. וכל זה - תוך חודש בלבד! לא יאומן! ואם רוצים להוריד עוד 10-12 ק"ג - אז עוד סבב אחד של 40 יום נוספים - והנה, קיבלת!

אני מתה לקבל את התמונות שלך אם תסכימי לשלוח, כמובן, אם וכאשר תסיימי את הסבב שלך איתי - הרי את מקבלת סבב שני במתנה אם את שולחת לי תמונות לפי ואחרי עם סיפור אישי קצר. הסיפורים של לקוחות מאושרים - זה מה שעוזר לי להמשיך ולעזור לעוד ועוד נשים להגשים את החלום שלהם של גוף יפה ובריא.

בואי תראי מה כוללת הערכה שלנו:

1. כדורונים מתוקים ביוליט על בסיס תחליף סוכר טבעי קסיליטול שקיבלו אפקט HCG בעזרת טכנולוגיית הקניית סגולות חומרים מתקדמת.

הכדורונים עובדים, נקודה! אין אף משווק אחר בארץ ולא ראינו גם במדינות אחרות, שמצא פתרון כל כך אופטימאלי - מתקתק אך מותר לסוכרתיים, לוקחים פעם אחת ביום בלבד, אין שום תופעות לוואי, אין שום מרכיבים נוספים. הכדורונים מחזיקים את אות המידע של HCG המספיק במדויק לעשיית סבב של דיאטת דר' סימאונס עם ירידה של כ- 500 גרם בממוצע כל יום! הגוף פשוט מקשיב לכדורונים ומשחרר את השומן מהמאגרים הסמויים שלו.


2. מדריך מעשי מפורט - 50 עמוד של מידע ברור, קריא ומדורג שעוזר לך להתקדם דרך 4 שלבי התהליך של דר' סימאונס כך שתדעי בדיוק מה העיקרון שעומד  מאחורי השלב, מה צפוי לקרות לך, מה עליך לעשות וממה עליך להימנע.

3. יומן אינטראקטיבי חכם שעוזר לך ולי לעקוב אחרי שינויי משקל יום אחרי יום. אני רואה מה קורה לך ויכולה מיד להגיב ולתקן. את יכולה לבחור מתוך רשימת מזונות מותרים כדי להבטיח שאת לא עושה טעויות שמחסירות ממך ירידה הנחשקת.

ועוד ועוד... תראי את תכולת הערכה המפורטת בעמוד ההזמנה כאן:  http://www.dietatsimeons.co.il/order


למה לבחור לעשות את דיאטת דר' סימאונס - דיאטת HCG דווקא איתי? בדיוק כתבתי את התשובה המפורטת לכך באתר שלנו DietatSimeons.co.il. אבל במילה אחת - אחרי יותר מאלף לקוחות בקרוב לשנתיים שלי של יועצת בכירה של דיאטת דר' סימאונס אני יודעת בוודאות מוחלטת שאוכל לעזור לך להוריד לפחות 8 קג ועד 15 ק"ג תוך 40 יום וללמוד לשמור על המשקל החדש לאורך שנים.

בואי ליצור איתי קשר במייל חוזר או ישירות לטלפון: 072-2411509

בברכה רבה, בריאות יופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית