נושא: ♥ ברכות לתחילת שנה אזרחית חדשה - מאחלת שתהיי היפה, הבריאה והמאושרת בשנת 2017 ♥

שלום לך ♥ 

לכל אלה שחגגו אתמול את סוף השנה האזרחית הישנה וכניסת השנה האזרחית החדשה, 2017, וגם לאלה שלא :) אני רוצה לאחל שבשנת 2017 תאהבי את העצמך, תרגישי יפה, בריאה, קלילה ואנרגטית, שתוכלי להגשים כל תוכנית וכל חלום כפי שאת רואה את זה בעיניי רוחך.

וכיוון שאני יודעת שנוכל לעזור לך להשיג גוף רזה, יפה וחינני,
אני רוצה להציע לך מתנה: הנחת 10% לכל הזמנה עד סוף ינואר! 

הרי דיאטת דר' סימאונס זאת השיטה המהירה, הפשוטה והבטוחה להוריד 5-7 עד 12-15 ק"ג תוך מספר ספור של שבועות בלבד. ויחד עם הגלובולים המתוקים שלנו למתן גישה ישירה למאגרי שומן מיותרים, ועזרים רבים להצלחה בתהליך: ספר מדריך מקצועי מקוון ובתור ספר מודפס, יומן מעקב מקוון אינטראקטיבי שמחבר בינך לבין התומכת שלך ועד קבוצת ווטסאפ חיה ובועטת לקבלת טיפים ועזרה מיידיים, ההצלחה שלך תהיה תלויה אך ורק בך וביכולת שלך לעקוב אחרי הוראות ברורות ופשוטות ליישום.

הנה סיכום התועלות של דיאטת דר' סימאונס מקורית:

 דיאטת בזק – ירידה במשקל של 500 גרם בממוצע כל יום.
 שמירה על בריאות – שריפה של שומן רע בלבד.
 אין סכנה – מאסת השריר כמעט ולא נפגעת.
 איזון חילוף חומרים – עבודת רוב המערכות מתייצבת.
 ירידה משמעותית במשקל – משילים בין 8 ל 15 ק"ג תוך 40 יום.
 נוחות הדיאטה – אין תחושת רעב וחולשה.
 אין ספורט – פעילות ספורטיבית היא בגדר זכות, אך איננה חובה.
 שמירה על המשקל – חילוף חומרים מחודש עוזר לשמור בקלות על התוצאה.

   
דר' סימאונס – רופא, חוקר ומחבר השיטה

ד

הסיפור של הדיאטה שלנו מתחיל ברומא, בקליניקה פרטית לפציינטים עמידים שרוצים לרדת במשקל מהר ובאופן בריא. בקליניקה הזאת עבד דר' סימאונס, רופא בריטי,  אנדוקרינולוג – מומחה למערכות ההורמונליות של גוף האדם. הוא עבד בקליניקה הזאת והעסיק את עצמו במשך 40 שנה בשלוש השאלות החשובות הבאות:

  • מה גורם להשמנת יתר?
  • איך לפתור את הבעיה מהר ועם 100% תוצאות?
  • איך שומרים על התוצאות בסיום התהליך?

והוא אכן נתן פתרון מלא לבעיות האלה! את מחקרו המקורי הוא פרסום בתור ספר, שיצא לאור לראשונה בשנת 1971 בשפה האנגלית בשם (בתרגום חופשי): "קילוגרמים וסנטימטרים – גישה חדשה לבעיית ההשמנה".

את המחקר ניתן לקרוא בצורה חופשית גם באתר שלנו: POUNDS AND INCHES A New Approach to Obesity

   
שלבים ותפריטים של תהליך ההרזיה של דר' סימאונס

כעת, אני רוצה להדגיש דבר אחד: דיאטת דר' סימאונס הינו תהליך מדויק בעל 4 שלבים ברורים:

1. שלב העמסה (יומיים)
2. שלב דיאטת 500 קלוריות (21 עד 38 ימים)
3. שלב פריקה החומר (3 ימים)
4. שלב קיבוע המשקל (21 יום)

בכל שלב ושלב קיימות הנחיות שונות, תפריטים שונים ומטרות שונות. את מוזמנת להכיר את עקרונות הדיאטה של ד"ר סימאונס לעומק רב יותר בפרקים הפתוחים של המדריך המקוון שלנו.

בכל שלב קיימות הנחיות שונות של מה מותר לאכול ומה אסור, אל רוב השאלות הן לגבי שלב 2 – דיאטת 500 הקלוריות. בשלב הדיאטה מותר לאכול:

בשר, פירות ים ומוצרי חלב: עגל, חזה עוף, בקר ללא רירית, לובסטרים, בשר סרטנים, חסילונים (שרימפס), קוטג', ביצה.
פילה דג לבן: פורל, סול, אמנון, נסיכת הנילוס, לברק, זהבון, לשונון, מוסר, דניס, בס, בורי, טונה במים.
ירקות רבים: תרד, מנגולד, עלי סלק, חסה, עגבניה ועגבניות שרי, סלרי, שומר, בצל, צנונית אדומה, מלפפון, אספרגוס, כרוב לבן, כרובית, קולורבי, ברוקולי, כרוב סיני.
פירות: תפוח, תפוז, אשכולית לבנה, תות שדה.
לחם דחוס: לא יותר מאשר 22 קלוריות ליחידה, שתי יחידות ליום.

תפריט של יום שלם על הדיאטה לדוגמא:

אני שוב מזכירה – את רוב הקלוריות את מקבלת מאכילת שומן הגוף – 1500 עד 4000 קלוריות ליום  נצרכות על ידי הגוף שלך משכבות השומן ואכן משרתות את כל צרכי האנרגיה של האורגניזם! אם את מבצעת את ההנחיות בקפדנות, עשית את שלב ההעמסה באופן תקין וכעת את נצמדת לתפריט המותר, את מרגישה שבעה, את מלאת כוח ואת נראית נהדר לאורך כל התהליך!

אזהרה קריטית: מי שקונה תכשיר בעל פעולת HCG בלבד ללא מדריך מעשי מפורט, ללא מעקב של איש  מקצוע צמוד וללא אפשרות לשאול שאלות מהמומחה – מזמין כישלון ואכזבה! קיבלתי כל כך הרבה פניות של נשים מתוסכלות, שחיפשו בהתחלה דיל טוב וקנו ספריי או טיפות ללא מדריך מקצועי מעשי וללא תמיכה של מומחה ואז, אחרי כמה ימים בתהליך, צצה להן השאלה הראשונה ו… אין את מי לשאול.

צריך לזכור טוב-טוב: דיאטת HCG של דר' סימאונס זהו תהליך מדויק כמו לייזר, מהיר כמו טיל ועובד כמו שעון שוויצרי, אבל רק בתנאי שעושים אותו נכון!

מה כוללת ערכת הדיאטה המלאה שלנו?

גלובולים מתוקים בשם Biolit על בסיס תחליף סוכר טבעי Xylitol עם פעולת HCG המדויקת. הגלובולים אינם מכילים את ההורמון עצמו, אך נושאים את הסגולות המלאות שלו באופן הקרוב ביותר לחומר המקור עם פעולה הנדרשת עבור תהליך הדיאטה של דר' סימאונס וללא מרכיבים נוספים.

תהליך הייצור של הגלובולים נראה "העתקה ביו-אינפורמטיבית" ומתבצע בעזרת מכשור מיוחד שמעביר תבנית אלקטרומגנטית ייחודית של חומר המקור על גבי גלובולים מסוכר או תחליף סוכר או על אלכוהול. העקרון הכי דומה לפעולה של הכנת תכשיר הומיאופתי, אך במקום דילול משתמשים במכשיר אלקטרוני.


מדריך דיגיטאלי שאני כתבתי אותו באופן אישי כתוצאה מניסיון עשיר בהעברה של מעל 1000 לקוחות דרך התהליך כבר מלפני כמה שנים. המדריך מכיל קרוב ל- 100 עמוד של מידע חיוני ומעשי בלבד.

מה תמצאי בו בדיוק? עקרונות התהליך – איך הוא עובד ולמה, טבלה של שלבי התהליך – השמות ותפקידם המדויק, עבור כל שלב (העמסה, דיאטה, פריקה וקיבוע המשקל) ישנו הסבר מעשי ומדויק של מהו השלב, מה עליך לעשות יום-אחרי-יום, מה מותר לאכול ומה אסור, מה לעשות אם וכאשר ועוד ועוד. וכמובן, פירוט מאוד מעמיקה לגבי שלב קיבוע המשקל כדי לעזור לך לייצב את התוצאה שתגיעי אליה לזמן ארוך ככל האפשר.

כמו כן, למי שרוצה ניתן לרכוש בנוסף או בנפרד לערכה את ספר המדריך המודפס.


בנוסף למדריך, אך ורק אצלנו את מקבלת גישה ליומן מעקב אינטראקטיבי חכם מיוחד עבור תהליך ההרזיה של דר' סימאונס!

השקענו סדר גודל של כמה עשרות אלפי דולרים כדי לפתח יומן שלוקח אותך יום אחרי יום דרך כל השלבים של התהליך: העמסה, שצריכים לעלות לפחות קילו במהלכו, הדיאטה עצמה עם רשימת מזונות מאוד מדויקת וסגורה שאסור לאכול מעל 500 קלוריות ליום והיומן עוזר לך לעשות את החישובים, פריקה – דיאטה ללא החומר אך תוך הקפדה על אותן 500 הקלוריות, ואז קיבוע המשקל עם החוק של הישמרות בתוך פלוס-מינוס קילוגרם אחד מהמשקל שהגעת אילו.

היומן עוזר לך לעקוב אחרי משקל הבוקר, ממליץ עם קישורים לפרקי המדריך וטבלאות מתאימות בתוך מרכז התמיכה והחשוב – מודיע לתומכת שלך מה קרה לך ולמה!


אצלנו תוכלי להוריד ולהדפיס טבלאות מוצרים לכל שלב ולשלב. לשים אותם על המקרר, לקחת איתך לסופר. ולדעת בדיוק מה מותר ומה אסור לך לצרוך עם עשרות טיפים חשובים המרוכזים בדף אחד או שניים.


עוד פריט – מקור לגאווה שלנו – פורום תמיכה סגור ללקוחות בלבד. אצלנו בשנים האחרונות עברו בארץ כבר מעל 3000 איש את התהליך. הם שאלו שאלות וקיבלו תשובות מקצועיות ומפורטות ממני. רוב מוחלט מהתשובות מתועדות ונשמרות בפורום התמיכה הזה.

הפורום מחולק לשלבים נפקדים וכן מאפשר חיפוש חופשי, כך שיהיה לך קל למצוא מה עבר על האנשים שהיו שם לפניך, לקרוא תשובות מוכנות או לשאול את השאלות שלך אם תרצי שאחרים גם יקראו אותן בעתיד.


וכמובן, הדובדבן שקצפת – תמיכה וליווי של תומכת מקצועית מנוסה. את תמיד מוזמנת לפנות אליה בכל שאלה קטנטנה שצצה לך ולקבל תשובה מקצועית ברורה ומפורטת שתספק לך תשובות טובות ויעילות כדי להחזיק אותך על פני המים וכדי לעזור לך לקבל את התוצאות הטובות ביותר שרק אפשר לקבל מהתהליך הזה.

 






לפרטים והזמנה,
תתקשרי לטלפון: 072-2411509

או תמלאי טופס הזמנה באתר שלנו:
http://www.dietatsimeons.co.il/order-package

ותמסרי קוד הנחה: יופי2017

 

   
בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום בלבד