נושא: דיאטה אקספרס: איך להוריד 2 קילו באופן בריא

שלום לך!

עוד שבוע חג ראש השנה מגיע! ואיתו הארוחה החגיגית עם קרובים וחברים עבור משפחות רבות בארץ. בטח מוכר גם לך, שאחרי כל הסידורים, כשמגיעים האורחים, כל כך בא להיראות יפה, מעודנת ו... עם צורת גוף מחמיאה בבגדים הולמים?

זהו הנושא של המכתב שלי: איך להוריד כמה קילוגרמים בובדים תוך שבוע בלבד? ולמרות שלכולנו ישנו מתכון אחד או שניים בנושא, תמיד מעניין לקרוא עוד המלצות במדיה, כדי גם לקבל עידוד וגם להגדיל את הוודאות לגבי התוצאה.

אני רוצה להתחיל עם המלצה על המאמר פשוט אך מרוכז מ- YNET האגדית. המאמר מתאר דרכים ידועות להורדת 2-3 קילו בשבוע עם ניתוח קצר של מה עדיף ומה פחות. הנה הוא:

דיאטה אקספרס: איך להוריד 2 קילו באופן בריא

כולנו כבר ניסינו את הדיאטות קצרות הטווח להרזיה, ובדרך כלל התאכזבנו. מתי ניתן באמת לרזות מהר, לצמצם היקפים ולא לגרום לגוף לנזקים בריאותיים, ומה כדאי לדעת כדי שנצליח לשמור על הירידה במשקל?

מאת ליאור מני

מה ניתן לעשות כשיש מספר קילוגרמים עודפים כמה שבועות לפני אירוע חשוב או לפני שרוצים להיכנס לבגד ים? האם ניתן לעשות דיאטה מהירה בלי לפגוע בבריאות? דיאטה לירידה מהירה במשקל לא מומלצת לכולם. היא מיועדת למי שצריך לרדת מספר קילוגרמים ספורים בלבד, לאנשים בריאים.

באופן כללי, הדרך הטובה ביותר כדי לרדת במשקל בטווח הקצר, היא לשאוף למאזן קלורי שלילי, כלומר להוציא יותר אנרגיה לעומת זאת שאנו מכניסים לגוף ומומלץ שהגרעון הזה יהיה של לפחות 500 קלוריות ביום, אך כזאת שלא תפגע במטבוליזם. לכן יש לשאוף לתפריט דל קלוריות ולהגדלת ההוצאה האנרגטית בעזרת פעילות ספורטיבית. 

להמשך המאמר נא ללחוץ כאן...



לזה אני רוצה להוסיף, שגם לפי דעת המאמר הבא וגם לפי דעתי האישית, דיאטת חלבונים חכמה היא דרך מצוינת להוריד במשקל מבלי להזיק לבריאות. מומלץ לקרוא כדי לקבל קצת נתונים חשובים לתכנון הדיאטה שלך:

מחקרים: דיאטת חלבונים - מהירה יותר מאחרות

ניסיתם כבר את כל הדיאטות אבל מחוגי המשקל לא זזים? מחקרים חדשים קובעים שתפריט עשיר בחלבון מסייע לגוף לשרוף אנרגיה, כלומר קלוריות, בקצב מהיר יותר.

מאת ד"ר ברוריה טל

כלל ידוע הוא שתוכנית דיאטה צריכה להיות מותאמת באופן אישי לכל מטופל. עם זאת, מחקרים אחרונים מצאו שתפריט מבוקר שבמסגרתו מגדילים את כמות החלבונים עשוי לסייע לירידה במשקל. לצריכת חלבונים מוגברת יש כמה יתרונות בולטים: החלבונים תורמים לתחושת שובע יותר מפחמימות ומשומנים, הם קשורים להגברת קצב שריפת המזון בגוף (תרמוגנזה) והם שומרים על השרירים ומפחיתים את פירוקם בתהליך ההרזיה.

כשמדברים על מזון חלבוני הכוונה היא למוצרי בשר רזים, דגים (בורי בריכה ופורל בריכה תוצרת הארץ מומלצים במיוחד שכן הם עשירים באומגה ‭,(3‬ מוצרי חלב עד ‭5%‬ וביצה (לא יותר מאחת ביום, ואם ישנה בעיה של כולסטרול – לא יותר משלוש בשבוע‭.(‬ כמות החלבון הסטנדרטית המומלצת ליום בתזונה מאוזנת היא ‭0.8‬ גרם חלבון לכל 1 ק"ג משקל גוף.

להמשך המאמר נא ללחוץ כאן...



המאמר האחרון הוא מתכון לדיאטה בריאה שהיא מבטיחה להעיף ממך 3-4 ק"ג תוך כמה ימים בודדים.

דיאטה בריאה: יורדים 2.5 ק' ב-4 הימים הראשונים

דיאטת O2, שפותחה על בסיס המלצות משרד החקלאות האמריקני, נמשכת 32 יום ומבטיחה לכם ירידה של 2.5 ק"ג בארבעת הימים הראשונים, וחצי קילו עד קילו בכל שבוע לאחר מכן. "זמנים בריאים" של "ידיעות אחרונות" עם תפריט מלא לכל ימי הדיאטה

מאת ד"ר ברוריה טל

תשכחו מכל דיאטה שהכרתם ותתחילו להעמיס על הצלחת - אבל רק מזונות עשירים בנוגדי חמצון. נוגדי חמצון הם חומרים תזונתיים המגינים על הגוף וממלאים תפקיד בחיזוק המערכת החיסונית, ולדיאטה הזו קוראים 'דיאטת ‭.'O2‬

הדיאטה מבוססת על מדד ‭(Oxygen Radical Absorbance Capacity) ORAC‬, שפיתח משרד החקלאות האמריקאי כדי לבדוק את תכולת נוגדי החמצון במזונות שונים. 

להמשך המאמר נא ללחוץ כאן...
 



ואחרי כל המאמרים לעיל אני עדיין חושבת שהדיאטה המדהימה, היעילה והבריאה ביותר היא דיאטת דר' סימאונס מקורית, ללא שינויים "מודרניים", המאפשרת להמיס 12 עד 15 ק"ג של שומן מיותר בלבד תוך 40 יום גג על ידי וויסות גאוני של מערכת חילוף החומרים שלך בכיוון של שריפת שומן פנימי שהוא הלא חיוני לגוף במקום לחכות לאוכל להגיע מבחוץ!

הוויסות הזה במקרה של ערכת הדיאטה שלנו נגרם על ידי גלובולים מתוקים על בסיס קסיליטול - תחליף סוכר טבעי, הנושאים חותם או דפוס של הורמון ההיריון HCG, ללא נוכחות ההורמון עצמו, שהוא זה, לפי תגליות ומחקרים קליניים של דר' סימאונס, שפותח גישה לשומן נעול מיותר ואומר לגוף לאכול אותו במקום לחפש מקורות אנרגיה אחרים. הפתרון הבריא, היעיל והטעים בשוק הישראלי לתהליך ההרזיה המדהים הזה.



קבלי את כל הנתונים אודות דיאטת דר' סימאונס באתר שלנו:
www.dietatsimeons.co.il

יש לך שאלות ואת רוצה לקבל מענה אנושי מקצועי ואכפתי?

תתקשרי: 072-2411509 - גלית




בברכה רבה, בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום!
www.dietatsimeons.co.il
טלפון: 072-2411509