נושא: דיאטת 17 הימים של דר' מורנו מול תהליך ההרזיה של דר' סימאונס - מהם ההבדלים הבולטים?

שלום לך!

דיאטת 17 הימים של דר' מורנו מול תהליך ההרזיה של דר' סימאונס - מהם ההבדלים הבולטים?היום החלטתי לספר לך על אחת הדיאטות הטרנדיות הקיימות בארה"ב והעולם המערבי – דיאטת 17 הימים של דר' מורנו.

למה החלטתי לספר לך על הדיאטה המסוימת הזאת או דיאטה כלשהי, אם כבר? הסיבה פשוטה – אני מאמינה שכל אדם בוחר את תהליך ההרזיה המתאים לו באופן כללי או בשלב מסוים של חייו, אך חשוב לדעת להבחין בין שיטות שונות ולהחליט באופן מושכל מה מתאים לך ומתי.

קודם כל, אם רוצה לקרוא כתבות טובות במדיה הישראלית אודות הדיאטה, אני ממליצה על כתבה טובה ב- YNET, שנותנת את מהות הדיאטה של 17 הימים וכן על וידאו מוקלט מטלוויזיה ישראלית בנושא – שני הקישורים מובאים למטה במאמר הזה.

העקרונות והשיטה של דיאטת 17 הימים בשתי מילים

אחת הטענות של דר' מורנו שאני בהחלט מסכימה אתה הינה, שירידה מהירה במשקל, כאשר עושים זאת בצורה חכמה, מביאה לירידה טובה יותר וגם התוצאה נשמרת לאורך זמן ארוך יותר. נשמע מוזר וקשה להאמין?

אולי, אך בשנת 2010 נערך מחקר בפלורידה באחת האוניברסיטאות,  שתוצאותיו התפרסמו בכתב העת מכובד "International Journal of Behavioral Medicine". במחקר השתתפו 262 נשים שסבלו מעודף משקל. לפי ממצאיו, אלה שהשילו יותר קילוגרמים במהלך תהליך מהיר שהשתמשו בו לצורך המחקר, הצליחו לשמור טוב יותר על המשקל בהמשך חייהן. מסקנת החוקרים הייתה כי ירידה מהירה משתלמת בטווח הארוך ויעילה יותר ושזה מתבטא בהרגלים בריאים יותר בהמשך.

השיטה של דר' מורנו זה לא רק 17 ימים וגמרנו, אלא מדובר בארבעה מחזורים, כל אחד 17 ימים, כלומר 68 ימים בסך הכל. לכל מחזור ישנם מוצרים מותרים ומוצרים אסורים, כמות קלוריות קטנה יחסית, ישנה פעילות ספורטיבית מסוימת וכללים נוספים. מטרה של כל אחד מהמחזורים היא לשנות כך או אחרת את חילוף החומרים שלך כדי להביא לירידה במשקל וגם לשנות הרגלי אכילה של האדם.

מהו ההבדל העקרוני בין דיאטת 17 הימים ותהליך ההרזיה של דר' סימאונס?

רוב הדיאטות האחרות לגמרי מתעלמות מהעובדה, ששומן הוא מקור לאנרגיה הטוב ביותר, כמעט פי 3 יותר יעיל מפחמימות. וכל בן אדם עם מאגרי שומן נושא איתו כמויות אנרגיה אדירות שהן לא בשימוש יום יום. למה? כי הגוף נועל אותו וכעת דורש אוכל חיצוני במקום.

מטרת תהליך ההרזיה של דר' סימאונס היא לגרום לגוף להשתמש בשומן מיותר בתור המקור למזון ולאנרגיה העיקרי!

דר' סימאונס מצא דרך חכמה ביותר – הוא מורה לגוף לאכול שומן שמכיל את כל המרכיבים התזונתיים הנחוצים לפעילות תקינה של הגוף לאורך תקופה קצרה של כמה שבועות. תשימי לב: לא לשרוף, כמו משהו מיותר, אלא להשתמש בתור מזון ומקור לאנרגיה העיקרי!

אני רוצה שתביני זאת ממש היטב – כל ספירה של קלוריות חיצוניות בלבד לגמרי מתעלמת מהעובדה ששומן הוא מזון ומקור לאנרגיה. דר' סימאונס מצא דרך גאונית לגמרי להורות למרכז השליטה עצמו של חילוף החומרים, אותו חלק מהמוח שלך, העתיק ביותר שעושה זאת, לאכול שומן במקום לצבור אותו!

מדהים, לא? והוא עושה זאת על ידי כך שגורם לגוף להאמין שכעת זהו הזמן שבו השומן נחוץ, כמו בתקופת ההיריון, שבו אישה יכולה לא לאכול כמעט כלום, להקיא אחרי כל ארוחה ועדיין לשאת עובר בריא ומתפתח.

הגלובולים המתוקים שלנו, ביוליט, נושאים אות מידע של HCG, הורמון ההיריון של אישה, שהועתקו מכמות מזערית ביותר של ההורמון עצמו על ידי שיטת העתקה ביו-אינפורמטיבית, בכמות המוכתבת על ידי מחקר המקורי של דר' סימאונס. והגלובולים הם אלה המצווים על הגוף שלך לפתוח מאגרי שומן ולהשתמש בהם בתור מזון ואנרגיה.

מה שאת אוכלת מבחוץ, אותן 500 הקלוריות ש בתפריט דיאטת דר' סימאונס, הן תוספת שולית ביותר, שעוזרת לחילוף החומרים להמשיך לשרוף 1500 עד 4000 קלוריות מהשומן הפנימי, יום אחרי יום. מבלי להיתקע ולהיעצר.

תוצאה? לאורך כל התהליך את מרגישה שבעה, חזקה, את נראית טוב, את יכולה לעשות ספורט או לעבוד בבית, לטפל בילדים – הכל! וגם – לאבד כ- 500 גרם של שומן מיותר כל יום או כ 3 ק"ג כל שבוע!

שלב הדיאטה נמשך מינימום 23 יום (עד 8 ק"ג של שומן מיותר), ומקסימום 40 יום (עד 15 ק"ג של שומן מיותר) – להחלטתך.

עוד יתרון בולט – רשימת המזונות שמרכיבות את ההשלמה היומית של 500 קלוריות, היא פשוטה, סגורה ולא ניתנת לפירושים רבים. את לא צריכה לחשוב הרבה, לפקפק – מותר או לא, להסס – לאכול או לא. את יודעת בדיוק, יום אחרי יום, מה לאכול, כמה ומתי, כדי לקבל את הירידה היומית של 500 גרם ליום, או כ- 3 ק"ג בשבוע, במיוחד בשבועות הראשונים. כמובן, רק אם עושים הכל לפי דף המעקב, הספר והיומן האינטראקטיבי שהם חלק מהערכה שלנו!

אם יש לך שאלות לגבי עקרונות התהליך של דר' סימאונס או שאת רוצה להזמין ולהתחיל במיידי,
תצרי קשר כבר היום בטלפון: 072-2411509
או תמלאי את דף ההזמנה באתר
או פשוט תשאירי את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם


מאמר מ YNET: הדיאטה שמשגעת את ארה"ב: 17 יום וגמרנו

"דיאטת 17 הימים" של ד"ר מייק מורנו מכה גלים באמריקה, בטענה שדיאטת כסאח דווקא בריאה ומאפשרת לשמור על המשקל לאורך זמן. מה אומרים עליה המומחים, ומה מותר לאכול? כתבה שנייה בסדרה על הדיאטות הטרנדיות בחו"ל

מאת סמדר כהן-טרקל שפורסמה ב 06.03.12

לכתבה המלאה נא לעבור לדף הזה


וידאו מ YOUTUBE: מהדורת החדשות – דיאטה 17 הימים

לצפייה בהוידאו נא לעבור לדף הזה


בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
איך לרזות 500 גרם ליום?
facebook.com/dietatsimeons