נושא: עד 15 קג פחות תוך 40 ימי דיאטה - סיפור הצלחה של אולגה מאסטוניה - ירדה 12.5 קג

סיפור הצלחה של אולגה מאסטוניה - ירדה 12.5 קג
אני מנסה לרדת במשקל מאז שאני זוכרת את עצמי.
עברתי מיני דיאטות, עשיתי ספורט, ניסיתי כל תוספי תזונה טבעיים ולא טבעיים. המשקל ירד בצורה עצלנית מטה, ולאחר מכן עלה בחזרה, ויש לומר מהר יותר...
כשהכרתי את ענת שטרן וראיתי את התמונות שלה לפני הירידה במשקל, איכשהו היה לי הביטחון שזה בדיוק מה שאני חיפשתי!
בוודאי שהיו ספקות: הרי איך אפשר לחיות מ 500 קלוריות?
אבל מייד התחלתי את תהליך לפי הכללים.
יש לומר, שהתהליך עבר בשבילי בצורה נוחה, לא היתה תחושבת רעב, אבל גם ניטרלתי את עצמי לגמרי מכל מיני פיתויים גסטרונומיים ...
והנה , לאחר 40 ימים במקום 85 על המשקל ראיתי 72.5 !
אבל הכי הפליא אותי , שההיקפים ירדו בדיוק ממקומות שרציתי ולא מחזה והפנים! מה שהכי חשוב בשבילי כקוסמטולוג, שמצב העור השתפר.
מה שאומר שהתהליך בשום אופן לא מזיק לגוף, אלא להפך משפר פונקציות של כל האיברים, משום שהעור מגיב ראשון לשינויים בפנים הגוף הן הרעים והן הטובים.
אני לא רוצה לפרסם תמונות לאחר הסבב הראשון שלי, אבל בהחלט אפרסם תמונות לאחר הסבב השני בסוף ספטמבר :)
דיאטת דר' סימאונס המקורית
מה נותנת שיטת דר' סימאונס אם עושים אותה לפי ההוראות המדויקות של הרופא:
  • דיאטת בזק - ירידה במשקל של כ- 500 גרם בממוצע כל יום.
  • שמירה על בריאות - שריפת שומן רע בלבד.
  • אין סכנה לבריאות - מסת השריר כמעט ולא נפגעת.
  • חילוף חומרים מתאזן - עבודת רוב המערכות מתייצבת.
  • ירידה משמעותית במשקל - השלה של 8 עד 15 ק"ג תוך 40 יום.
  • הדיאטה נוחה לביצוע - אין תחושת רעב וחולשה.
  • אין צורך בספורט - פעילות ספורטיבית היא בגדר זכות, אך איננה חובה.
  • המשקל החדש נשמר בקלות - חילוף חומרים מחודש עוזר לשמור בקלות על התוצאה.
מה כוללת ערכת הדיאטה של דר' סימאנס 
מאת ענת שטרן?
גלובולים מתוקים בשם Biolit הפותחים גישה לשומן עיקש של הגוף על בסיס תחליף סוכר טבעי Xylitol. הגלובולים אינם מכילים את ההורמון עצמו, אך נושאים את הסגולות שלו באופן הקרוב ביותר לחומר המקור עם פעולה הנדרשת עבור תהליך הדיאטה של דר' סימאונס וללא מרכיבים נוספים כלשהם.

תהליך הייצור של הגלובולים נקרא "העתקה ביו-אינפורמטיבית" ומתבצע בעזרת מכשור מיוחד שמעביר תבנית אלקטרומגנטית ייחודית של חומר המקור על גבי גלובולים מסוכר או תחליף סוכר או על אלכוהול. העקרון הכי דומה לפעולה של הכנת תכשיר הומיאופתי, אך במקום דילול משתמשים במכשיר אלקטרוני.
את מקבלת גישה למדריך הדיאטה המקוון וכן את ספר המדריך שכתבתי לאחר צבירת ניסיון עשיר לאחר העברת אלפי לקוחות דרך התהליך המדויק של דר' סימאונס. המדריך מכיל כ- 100 עמודים של מידע חיוני ומעשי. 

מה תמצאי במדריך? עקרונות התהליך – איך הוא עובד ולמה, טבלה של שלבי התהליך – השמות ותפקידם המדויק, עבור כל שלב (העמסה, דיאטה, פריקה וקיבוע המשקל) ישנו הסבר מעשי ומדויק של מהות השלב, מה עליך לעשות מדי יום, מה מותר לאכול ומה אסור, וכן התמודדות עם מצבים שונים ומיוחדים. כמו כן פירוט מאוד מעמיק לגבי שלב קיבוע המשקל, זאת כדי לעזור לייצב את התוצאה שתגיעי אליה, להישאר במשקל החדש למשך זמן ארוך ככל האפשר.
בנוסף למדריך תהיה לך אפשרות ייחודית – ניהול יומן מעקב אינטראקטיבי חכם מיוחד עבור תהליך ההרזיה של דר' סימאונס!

השקענו משאבים רבים כדי לפתח יומן שילווה אותך לאורך כל השלבים של התהליך: שלב ההעמסה, בה צריך לעלות לפחות 1 ק"ג, שלב הדיאטה עצמה עם רשימת מזונות מפורטת ומדויקת כאשר היומן מחשב את סך הקלוריות באופן אוטומטי ומיידי, שלב הפריקה – דיאטה ללא הגלובולים, ולבסוף - שלב קיבוע המשקל עם חוק ההישמרות בתוך פלוס-מינוס קילוגרם אחד מהמשקל שאליו הגעת בסוף הדיאטה.

היומן מנחה אותך לרשום את משקל הבוקר, נותן המלצות עם קישורים לפרקי המדריך וטבלאות מתאימות, והחשוב מזה – מספק מידע לתומכת שלך לצורך מעקב צמוד!
ניתן להוריד ולהדפיס טבלאות מוצרים לכל שלב ולשלב. לתלות אותן על המקרר שלך, לקחת איתך לקניות, ולבצע "קניה חכמה" בהסתמך על ההנחיות, לדעת בדיוק מה מותר ומה אסור לצרוך עם עשרות טיפים חשובים המרוכזים בדף אחד או שניים.

עוד פריט, מקור לגאוותנו - פורום תמיכה סגור ללקוחות בלבד. 

בשנים האחרונות עברו איתנו את התהליך אלפים רבים אנשים. הם שאלו שאלות וקיבלו תשובות מקצועיות ומפורטות ממני. רובם המוחלט של השאלות והתשובות תועד ונשמר בפורום התמיכה שלנו.

הפורום מחולק לשלבים נפרדים בהתאם לשלבי התהליך, וכן מאפשר חיפוש חופשי, כך שיהיה לך קל להתמצא ולהתרשם מתהליך ההרזיה של דר' סימאונס בכל שלב של התוכנית לפי תגובות האנשים שהשתתפו בה, לקרוא תשובות מוכנות או לשאול את השאלות שלך אם תרצי שאחרים גם יקראו אותן בעתיד.
וכמובן,  מגיעה לך תמיכה וליווי של יועצת מקצועית ומנוסה. ניתן תמיד לפנות בכל שאלה או עם ספק כלשהו ולקבל תשובה מקצועית, ברורה ומפורטת שתספק לך תשובות טובות ויעילות כדי להחזיק אותך על פני המים וכדי לעזור לך לקבל את התוצאות הטובות ביותר שרק אפשר לקבל מהתהליך הזה.
בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית

עד 15 ק"ג תוך 40 יום בלבד!
טלפון ליצירת קשר 055-9929525
www.dietatsimeons.co.il

Shtern Consulting OU
Pallase pst. 23
Tartu, 51011, Estonia
תוכל לבטל את הרשמתך או לשנות את הפרטים ליצירת קשר בכל עת.

מופעל על-ידי:
GetResponse