נושא: איך עוברת אצלך הדיאטה של דר' סימאונס? התיאור הפשוט

שלום לך

אני פתאום הבנתי שלמרות שכל השלבים תהליך ההרזיה של דר' סימאונס כתובים בצורה זו או אחרת באתר שלי, חסר תאור פשוט לגבי זה. אני רוצה במכתב הקצר הזה לענות על השאלות הבאות:

  • מהם 4 השלבים של התהליך?
  • האם זה קשה למי שעסוק מאוד?

ארבעת השלבים של תהליך ההרזיה – הדיאטה של דר' סימאונס

צריכה דיאטה דחוף - דיאטת דר' סימאונס לפניאת מתחילה עם יומיים של פיטום – אוכלת הרבה דברים מתוקים ושמנים כדי להעלות לפחות 1 קג של שומן זמין. זה חיוני מאוד כי לוקח עד 3 ימים עד שפעולת ה- HCG מתחילה לשאת פירות בגופך והשומן הנעול הופך להיות זמין לאכילה.

אחרי היומיים האלה, אם צברת מספיק שומן זמין, את תרגישי שבעה וחזקה בכל ימי הדיאטה דלת הקלוריות, שזה יהיה השלב הבא. אם לא תצברי מספיק שומן זמין, תרגישי רעבה, חלשה ועם כאבי ראש בימים הראשונים של הדיאטה, כי השומן הנעול עדיין לא יהיה זמין מספיק ואין לגוף בימים הראשונים האלה של שלב הדיאטה מספיק אוכל. שוב – זה לא קורה אם עושים את שלב הפיטום כמו שצריך!

את ממשיכה עם שלב הדיאטה של 500 קלוריות שנמשך 21 עד 38 ימים נוספים. בתקופה הזאת את ממשיכה לקחת חומר בעל פעולת HCG אך הפעם נצמדת לתפריט מדויק מאוד עבור השלב הזה שזמין בצורה של טבלאות להדפסה מאיזור התמיכה שלך באתר שלנו.

את לא רעבה כי פעולת ה-HCG הופכת את השומן למקור אנרגיה עבורך והגוף שלך נוגס 1500 עד 4000 קלוריות כל יום מהשומן הזה בלבד. האוכל שאת לוקחת מבחוץ הוא רק משלים את התמונה ונותן אות לגוף להמשיך לשרוף את השומן ולא להיכנס למצב המגננה.

מצב המגננה – זהו מנגנון טבעי של הגוף בתקופת הרעב, כאשר הוא מתחיל לאכול שרירים וכל דבר אחר לפני שהוא ניגש לשומן הנעול ככל שזה נשמע מוזר. זאת בדיוק הסיבה למה אנשים שלא לוקחים חומר בעל פעולת HCG ומנסים להיצמד לתפריט מצומצם מאוד של פחות מ- 1000 קלוריות ליום מרגישים נורא חלשים, רעבים ונראים תשושים וחולים. זה לא קורה בתהליך שלנו בזכות פעולת ה-HCG!

בדיוק כאן הדיאטנים, שלא מכירים את עבודת המחקר של דר' סימאונס או לא ראו אף בן אדם שעובר את התהליך המקורי שלו, טועים, כאשר הם אומרים ש- HCG אינו עובד ואנשים מרזים רק בזכות דיאטת 500 קלוריות! הם לגמרי מתעלמים מהמנגנון ההגנתי הזה של הגוף שלא היה מאפשר לך לרדת 500 גרם של שומן כל יום, יום אחרי יום, ועדיין להרגיש טוב, כמו שקורה רק אם את לוקחת חומר בעל פעולת HCG יחד עם התפריט המצומצם מאוד.

שלב הבא – 3 ימים של פריקה. בימים אלה את ממשיכה להיות על 500 קלוריות אך לא לוקחת חומר בעל פעולת HCG. הגוף "מתנקה" מהחומר אך ממשיך לאכול את השומן שעדיין זמין בשלושת הימים האלה.

ושלב האחרון – 3 השבועות של קיבוע המשקל. בתקופה הזאת את אוכלת הכל – בשרים, דברי חלב, ירקות, פירות אך אסור לך לאכול כל מקור של סוכר או עמילן! את ממשיכה לעקוב אחרי המשקל שלך כדי לא להעלות וגם לא לרדת קילו אחד מעבר למשקל שסיימת איתו את שלב הדיאטה. המטרה – להרגיל את גופך למשקל החדש שהוא יתחיל להחשיב אותו למשקל "הרגיל" החדש. אנשים מדווחים שזה מאוד קל להם כל עוד הם לא מתפתים למתוקים, תפוחי אדמה, פסטה, פיצות, לחמים וכו'.

בכל שלבי התהליך הגוף שלך לגמרי משתף פעולה! הוא כאילו מרגיש שאת סוף סוף הפכת להיות החבר שלו ולא האויב. הוא מבין שאת מנסה לעזור לו להיפתר מהשומן שמפריע לו לתפקד ועוזר לך בכל כוחו לשרוף אותו ללא שום נזק לבריאות!

את מוזמנת לקרוא מה מספרות נשים רבות לגבי איך עבר עליהם התהליך של דר' סימאונס שהן עשו אותו יחד איתנו – 85 סיפורים מרגשים עם תמונות לפני ואחרי הדיאטה של דר' סימאונס!

האם מוכר לך: "אני עסוקה מאוד – אין לי זמן לבחור מה לאכול"

בדיוק בשביל נשים עסוקות כמוך כתבתי המלצות במדריך הדיאטה שלי, שאליו את מקבל גישה בתור הלקוחה שלי. אני אומרת שם דבר פשוט – מדובר במעט מאוד אוכל במהלך היום – סך הכל 500 קלוריות בלבד! את בקלות מכינה את כל האוכל למחרת או בבוקר לכל היום, מחלקת אותו לקופסאות נפרדות ושמה במקרר שלא יגעו בו בני הבית שלך. את מכינה בשרים – 100 גרם לכל ארוחה, מכינה ירק אחד או שניים לארוחה, שתי פירות – תפוח או תפוז לכל מנת פרי וגמרנו ופחמימות מותרות. בדיוק 15 דקות והכל נשקל וחולק לקופסאות – בדוק!

ואז אחרי שאת לוקחת בבוקר 4 כדורונים של ביוליט ושותה קפה או תה 30 דקות לאחר מכן, את תופסת את הקופסאות שהכנת מאתמול או בבוקר לכל היום והולכת לעבודה או ללימודים. את יודעת שעליך לאכול כל 3-4 שעות משהו קטן כדי לא ליצור מצב שאת רעבה.

את יודעת שעליך לשתות הרבה תה ירוק כדי לעזור לגוף לנקות את הרעלים שיוצאים סוף סוף מהשומן שמתפרק – התה הירוק עוזר לטהר את מערכת העיכול והדם מכל דבר זר ומזיק במהירות. את משלימה את השתייה עם מים וזהו היום שלך!

אם חושבים על זה – את חוסכת המון כסף וזמן על לצאת לאכול ארוחת צהרים במסעדה או לחפש מה לנשנש בין לבין. תחשבי על כמה כסף זה חוסך לך במהלך 40 ימי של שלב הדיאטה ו- 3 שבועות של שלב קיבוע המשקל – פי שתיים מעלות הערכה!

המסקנות וההמלצות שלי

המסקנה שאני תמיד מגיעה אליה: התהליך של דר' סימאונס הוא פשוט אם לוקחים אותו בקלות, עוקבים אחרי דף המעקב המובנה שלנו שתקבלי במכתב הראשון לאחר הרכישה, שלוקח אותך צעד אחרי צעד דרך התהליך כדי שלא תרגישי מבולבלת ואבודה.

אם קוראים את הפרקים הרלוונטיים במדריך המעשי שלי ואם נעזרים במגוון אפשרויות התמיכה באיזור התמיכה שלך – יומן מעקב אינטראקטיבי שאני רואה דרכו את ההתקדמות שלך, פורום תמיכה עם מאות שאלות ותשובות על כל ספק שיש לך ותמיכה דרך מיילים שדרכה תקבלי תשובה אישית תוך 24 שעות.

ואת כל זה יחד עם הוודאות שתוכלי לרדת לפחות 5 קילו ב- 23 ימים של הדיאטה ולפחות 8 קילו ב- 40 יום, כאשר בממוצע נשים ממושמעות יורדות אצלי 12 ק"ג ב- 40 יום, את מקבלת תמורת 360 ש"ח בלבד כולל משלוח בדואר אליך.

ואם את מגיעה דרך המלצה של חברה שכבר עשתה את התהליך אצלי – את מקבלת 10% הנחה נוספים שהופך את העלות ל- 324 ש"ח כולל משלוח.

תדעי לך שאת הערכה עבור הסבב הנוסף שלך תוכלי לרכוש כבר תמורת 240 ש"ח ועדיין להשתמש בכל השירותים בנוסף לכדורונים המתוקים שלנו – ביוליט. ביוליט – זה הפתרון הייחודי הבטוח ביותר שקיים כיום בשוק, כי את לא לוקחת שום דבר כימי לגופך – רק אות מידע של פעולת HCG בלבד שמוחזק בתוך כדורונים על בסיס תחליף סוכר טבעי קסיליטול.

יש לך שאלות? תצרי קשר דרך האתר 
או תתקשרי ותשאירי הודעה: 072-2411509 ונחזור אליך בהקדם!

את רוצה להזמין?
הכי קל, זה למלא את טופס ההזמנה המאובטח באתר שלנו.

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook/DietatSimeons