נושא: האם גברים אוהבים נשים רזות או מלאות? מה מחקרים אומרים 😲

צפה בהודעה הזו באופן מקוון אם היא אינה מוצגת כהלכה
האם גברים באמת אוהבים נשים רזות?
אני חושבת ששתי הסיבות העיקריות למה אנחנו רוצים לרזות היא אהבה עצמית והערצת אחרים. המכתב של היום מתרכז בנושא השני: האם להיות רזה באמת משתלם?

אני יודעת שהנושא מפתיע קצת - הרי אם מקדמים דיאטה אז ברור שנעודד שכולנו נהיה רזים. אך האמת היא יותר מורכבת.


מכמה וכמה מחקרים שמצאתי ברשת מסתבר שרוב הגברים, במיוחד אחרי גיל המסיבות הפרועות, בהחלט מעדיפים נשים "מלאות במקומות הנכונים". מה זה אומר? שאישה שנראית מלאה באופן טבעי במקומות היפים ולא מלאה באופן לא נעים במקומות שנחשבים לפחות "סקסיים" היא האישה המושכת יותר עבור גברים בכל העולם וגברים ישראלים במיוחד.
ואני חושבת שאנחנו ברי מזל שיש לנו את תהליך ההרזיה הגאוני של דר' סימאונס שהוא מסלק אך ורק שומן מיותר ומתחיל מהמקומות הנכונים כמו צוואר, ידיים, ירכיים, בטן. מה שגם מדהים הוא שבכל יום או שישנה ירידה של 200 עד 700 גרם או שההיקפים קטנים כי השומן עובר מהמאגרים הבולטים הלא יפים לאזורים אחרים בגוף שמשם קל יותר לגוף להמיס אותם כדי להשתמש בתור מזון ואנרגיה.

אני אישית ראיתי פעם אחרי פעם - אנשים שמסיימים את הדיאטה של דר' סימאונס נראים מעולה! הם אף פעם לא נראים רזים מדי, אין להם עור רופף, אין סימני חולשה בפנים. להיפך, המראה הכללי נראה בריא יותר ומושך יותר לכל הדעות.

כל זה אפשרי רק כאשר משתמשים בתכשיר המיוחד הפותח את הגישה למאגרי השומן הנעולים ונצמדים לתפריט מובנה דל קלוריות, פרי מחקרו של דר' סימאונס במהלך 16 שנות מחקר קליני קפדני.

התהליך גם קצר מאוד - 23 עד 40 יום בלבד, שלאחר מכן ישנם 3 שבועות של שלב קיבוע המשקל כדי להרגיל את הגוף למשקל החדש, כאשר אז עוברים לתזונה מאוזנת בריאה כדי לשמור על המשקל בהמשך החיים.

בשוק כיום ישנם 2 פתרונות בעיקר: טיפות או ספריי המדמים את הפעולה על ידי תחליפים צמחיים או קבוצת חומצות אמינו זו או אחרת, והפתרון שלנו - גלובולים או כדורונים בשם BIOLIT בעלי אפקט הכי קרוב לחומר המקור שבו השתמש דר' סימאונס בשנות 50-70 של המאה הקודמת כאשר פיתח ובדק את השיטה בקליניקה הפרטית שלו ברומה, איטליה.

אני מזמינה אותך לקבל יותר מידע באתר הבית שלנו www.dietatsimeons.co.il
 
ניתן ליצור קשר דרך WhatsApp דרך מספר הטלפון המיוחד: 
+372 568 46146

או להתקשר עם אפשרות השארת הודעות למספר נייד:
055-9929525


מאמר השבוע: 
בנות (וגם בנים): תופתעו לשמוע מה גברים אוהבים באמת
האם גברים באמת אוהבים נשים רזות? על השאלה הזו ענו לא פחות מ-20,000 (!) גברים במשאל הקוראים הענק של ynet והשבועון "לאשה". על רקע הדימויים מעולם הזוהר והתקשורת, תוצאות המשאל מלאות הפתעות: כ-57 אחוז מהנשאלים (גברים בלבד) הצהירו: אשה סקסית היא אשה מלאה ב"מקומות הנכונים". 

אבל הנתון המפתיע יותר: ככל שהגיל צעיר יותר והקרבה לתל-אביב גבוהה יותר - כך גוברת ההעדפה לנשים רזות. המסקנה: גם גברים הם קורבנות אופנה (אבל בעוד צו האופנה מכתיב להם את קייט מוס, הלב שלהם רוצה את מרילין מונרו). לקרוא, לזכור ולזנוח את הדיאטה. הכתבה המלאה (ועשרות תגובות של אנשי מקצוע וידוענים) מתפרסמת בגיליון ראש השנה של "לאשה"

בחברה המערבית, רזון נשי הוא שם קוד להצלחה בכל השטחים. על פי התפיסה המערבית, נשים רזות מצליחות לא רק בקריירה, אלא גם באהבה. נשים רזות חיות חיים טובים יותר. לא מאמינים? תסתכלו בפרסומות.

אם יצא לך במקרה לעלות במשקל, את עלולה להרגיש לא פעם כאילו ביצעת פשע סביבתי שאין עליו מחילה. גסטפו הרזון משדר נון-סטופ את המסר: את רזה, משמע את יפה, משמע את מצליחה, משמע - את שווה. מסקנה: את זכאית להשיג את גבר חלומותייך ולחוות אהבת אמת. תסתכלו שוב בפרסומות.

אבל - האם המסרים שמעבירים לנו כל הזמן, באמת נכונים? משאל ענק שקיימו ynet בשיתוף השבועון "לאשה", מראה אחרת. גברים, כך מתברר,

אוהבים נשים מלאות - ורק על זה לבד שווה לחגוג על עוגת קצפת. למה הם בכל זאת מסובבים מבט ברחוב אחרי קולבים דקיקים? התשובה העצובה שעולה מתוך הסקר היא שכנראה בעניין הזה, באמת, התקשורת אשמה.



יתרונות תהליך ההרזיה של דר' סימאונס
מה נותנת שיטת דר' סימאונס אם עושים אותה לפי ההוראות המדויקות של הרופא:
  • דיאטת בזק - ירידה במשקל של כ- 500 גרם בממוצע כל יום.
  • שמירה על בריאות - שריפת שומן רע בלבד.
  • אין סכנה לבריאות - מסת השריר כמעט ולא נפגעת.
  • חילוף חומרים מתאזן - עבודת רוב המערכות מתייצבת.
  • ירידה משמעותית במשקל - השלה של 8 עד 15 ק"ג תוך 40 יום.
  • הדיאטה נוחה לביצוע - אין תחושת רעב וחולשה.
  • אין צורך בספורט - פעילות ספורטיבית היא בגדר זכות, אך איננה חובה.
  • המשקל החדש נשמר בקלות - חילוף חומרים מחודש עוזר לשמור בקלות על התוצאה.

מה כוללת ערכת הדיאטה שלנו?
גלובולים מתוקים בשם Biolit הפותחים גישה לשומן עיקש של הגוף. 

הגלובולים הם על בסיס תחליף סוכר טבעי Xylitol. הם אינם מכילים את HCG עצמו, אך נושאים את הסגולות שלו באופן הקרוב ביותר לחומר המקור עם פעולה הנדרשת עבור תהליך ההרזיה של דר' סימאונס וללא מרכיבים נוספים כלשהם.
גישה למדריך הדיאטה המקוון וכן את ספר המדריך.

את המדריך כתבתי כתוצאה של צבירת ניסיון עשיר לאחר העברת אלפי לקוחות דרך התהליך המדויק של דר' סימאונס. המדריך מכיל כ- 100 עמודים של מידע חיוני ומעשי. 
ניהול יומן מעקב אינטראקטיבי חכם המתאים במיוחד לתהליך

השקענו משאבים רבים כדי לפתח יומן שילווה אותך לאורך כל השלבים של התהליך: שלב ההעמסה, בה צריך לעלות לפחות 1 ק"ג, שלב הדיאטה עצמה עם רשימת מזונות מפורטת ומדויקת, כאשר היומן מחשב את סך הקלוריות באופן אוטומטי ומיידי, שלב הפריקה – אותה הדיאטה אך ללא הגלובולים, ולבסוף - שלב קיבוע המשקל עם חוק ההישמרות בתוך פלוס-מינוס קילוגרם אחד מהמשקל שאליו הגעת בסוף הדיאטה.
טבלאות מוצרים לכל שלב ולשלב להורדה

תוכלי להדפיס אותן ולתלות על המקרר או לקחת איתך לקניות כדי לבצע "קניה חכמה" בהסתמך על ההנחיות. תוכלי לדעת בדיוק מה מותר ומה אסור עם עשרות טיפים חשובים המרוכזים בדף אחד או שניים.

גישה לפורום תמיכה הסגור ללקוחות בלבד

בשנים האחרונות עברו איתנו את התהליך אלפים רבים אנשים. הם שאלו שאלות וקיבלו תשובות מקצועיות ומפורטות ממני. רובן המוחלט של השאלות והתשובות תועד ונשמר בפורום התמיכה שלנו.


וכמובן,  מגיעה לך תמיכה וליווי של יועצת מקצועית ומנוסה

ניתן תמיד לפנות אליי בכל שאלה ולקבל תשובה מקצועית, ברורה ומפורטת שתספק לך תשובה יעילה כדי להחזיק אותך על פני המים ולעזור לך לקבל את התוצאות הטובות ביותר שאפשר מהתהליך הזה.

מחירים והנחות
מחירים עבור ערכות שונות
   • ערכת הדיאטה המלאה - ₪360
   • ערכה הדיאטה עם מדריך מודפס - ₪400
   • מדריך מודפס - ₪50
   • גישה למדריך מקוון - ₪30

הנחות קבועות שחשוב להכיר
  • 10% הנחה עבור ערכת הדיאטה עם ציון שם הלקוח הממליץ
  • 10% הנחה עבור שיתוף האתר שלנו בפייסבוק דרך בדף ההזמנות
  • 50% הנחה עבור סיפור אישי מסבב קודם עם תמונות לפני ואחרי


בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס
לרזות 8 עד עד 15 ק"ג תוך 40 יום
טלפון ליצירת קשר 055-9929525
  





   
Shtern Consulting OU
Pallase pst. 23
Tartu, 51011, Estonia
תוכל לבטל את הרשמתך או לשנות את הפרטים ליצירת קשר בכל עת.

מופעל על-ידי:
GetResponse