נושא: מה עושה דיאטת ד"ר סימאונס למאוד מועילה לבריאותך?

ד"ר אלברט סימאונס - פאונדים ואינציםכאשר דר' סימאונס פיתח את השיטה בחצי השני של המאה הקודמת, הוא התחיל עם טענה חשובה:

בעיית משקל יתר ברוב המקרים נובעת מפגיעה במנגנוני חילוף החומרים ויכולת הגוף לעבד את האוכל שנכנס לתוכו.

זה ידוע כיום שקיימים לפחות כמה סוגי שומן בגוף, ביניהם שומן מבני חיוני שנמצא למשל מתחת לעור שלך ויחד אתו - שומן עמוק שנמצא במאגרים במותניים, צוואר, בטן.


מאמר מוואלה: 8 דברים שלא ידעתם על השומן בגוף שלכם

כולם מדברים על כמה חמורה מגיפה ההשמנה וכמה חשוב לרזות, אבל כל שיטות הדיאטה השונות מתעלמות מדבר אחד חשוב: הגוף שלנו הוא הרבה יותר מכמה אנחנו שוקלים. עובדות חשובות על שומן

מקור: https://healthy.walla.co.il/item/2805346


מה שמיוחד בעבודתו של דר' סימאונס זה התגלית שגוף האדם, כאשר הוא מחליט להתחיל לצבור את השומן העמוק הזה, ממשיך מאז לעשות זאת עם כל האנרגיה הנוספת שנכנסת לתוכו. זאת גם אחת הסיבות למה אדם בעל משקל עודף נוטה להיות רעב ומרגיש חלש יותר מאדם רזה. בעצם, חסרה לו אנרגיה זמינה, בגלל שהגוף נמצא במצב של צבירת שומן מאנרגיה זמינה ולא במצב של שחרור אנרגיה משומן זמין. ולצערנו, כאשר לגוף חסרה אנרגיה, מתחילות להתפתח מחלות שונות לא נעימות. לכן אנשים שמנים הם גם חולים לעיתים קרובות מאוד.

הבעיה הזאת היא המפתח להבנה למה תהליך ההרזיה של דר' סימאונס משפר את מצב הבריאותי של גוף האדם! הוא פותח במטרה להפוך את הכיוון של חילוף החומרים – במקום לצבור שומן – לאכול אותו, במקום לסגור מאגרי שומן עודף – לפתוח את הכספות ולהמיס אותן.

ובזכות פתיחת הגישה לשומן עודף ושימושו בתור מקור לאנרגיה ומרכיבי תזונה חיוניים, הגוף שלך שבע, מלא אנרגיה וכוח, את לא מרגישה מותשת והעור אינו מצטמק אלא להיפך עשוי להראות אפילו טוב יותר במהלך הדיאטה.

מה בדיוק עושים הגלובולים BIOLIT?

כדי להשיג את התוצאה הרצויה – שחרור גישה לשומן עודף נעול והשימוש בו בתור המקור לאנרגיה ומזון, דר' סימאונס מצא שנדרשת כמות מזערית של חומר בעל שם HCG הקרוי גם "הורמון ההיריון" – אותו ניתן למצוא גם אצל גברים בכמויות קטנות ואצל נשים בכמויות מאוד גדולות בזמן ההיריון. התאוריה של דר' סימאונס היא שכאשר הגוף מזהה נוכחות נוספת קטנה של החומר הפעיל הזה, הוא מתחיל לציית לפקודה "שחרר גישה לשומן והשתמש בו בתור מזון".

אבל לפני שאת נבהלת – לא, בערכת הדיאטה המודרנית שלנו לא לוקחים שום הורמון ושום חומר אחר, אלא נעזרים בטכנולוגיה חדשנית, דומת הומאופתיה אך מדויקת יותר ובטוחה עוד יותר: העתק ביו-אינפורמטיבי של סגולות חומר כלשהו על גבי גלובולים מתוקים מיוחדים. או במילים פשוטות, את לוקחת כדורונים של תחליף סוכר טבעי ללא שום מרכיב כימי נוסף, והמוח שלך מקבל פקודה עדינה – המס שומן ואל תצפה לאוכל מבחוץ.

והחצי השני של פרוטוקול ההרזיה של דר' סימאונס הוא: לאכול מעט מאוד מבחוץ בזמן שהגוף אוכל לו בכיף את השומן המיותר. את אוכלת מתוך רשימת מוצרים מובנית וברורה כמויות קטנות (וגם חוסכת הרבה מאוד כסף על אוכל במהלך חודשיים של התהליך!), מרגישה שבעה וחזקה בעוד שאת מרזה בממוצע 500 גרם ליום. כן, חצי קילוגרם של שומן מומס יום ביומו, כאשר נצמדים בדייקנות לפרוטוקול המקורי של דר' סימאונס.

האם מדובר באפקט פלצבו?

כל אדם שיכול להגיד דבר כזה לא ניסה לחיות על 500 קלוריות אפילו יומיים! אם מישהו ינסה זאת מבלי להשתמש בגלובולים BIOLIT, הוא יגלה שרעב וחולשה יבואו ומהרה. כנגד זה, כאשר לוקחים את הגלובולים המתוקים שלנו, מרגישים שבעים וחזקים במהלך 40 יום! כן, גם לדעתי זהו נס אמיתי, עם זאת יותר מ 10,000 לקוחות שעשו את התהליך שלנו במהלך 6 השנים האחרונות במדינות שונות בעולם יאשרו זאת. זה עובד!

אני רוצה לנסות, איך מתחילים?

קודם כל, בואי נסכם – אם מתחילים את התהליך הדיאטה של דר' סימאונס, צריכים לעשות אותו לפי הכללים:  יומיים של העמסה קלורית עד שמאגרי השומן נפתחים, ואז מינימום 21 ומקסימום 38 ימים של דיאטה דלת קלוריות כדי לשרוף את השומן המיותר, שלב הפריקה כדי להפסיק את ההוראה לגוף לאכול שומן ומסיימים עם 3 שבועות של שלב קיבוע המשקל להרגלת את הגוף למשקל החדש כדי שיהיה קל יותר לשמור על התוצאה.

בקיצור, אין פה הרבה מקומות "להפסיק את הניסוי", לכן אני ממליצה לשאול את כל השאלות מראש, לקרוא את הסיפורים של אנשים אחרים כדי להיווכח שזה עבד לאחרים, למצוא את המטרה שלך למה להוריד במשקל ולשפר מצב בריאותי ו... מתחילים.

אל תהססי לשאול אותי כל שאלה שיש לך.
אני לרשותך באימייל, ווטסאפ או טלפון  - תצרי קשר בהקדם

ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקוית
8 עד 15 ק"ג של שומן מיותר פחות
תוך 40 יום דיאטה מובנית ופשוטה
www.dietatsimeons.co.il
טל' 055-9929525