נושא: הקסם של דיאטת דר' סימאונס

שלום לך!

אם גם את חולמת על דיאטה שבוודאות מלאה תאפשר לך להוריד 8 עד 15 קג' של שומן עיקש מהר מאוד וללא נזק לבריאות, אני ממש רוצה להמליץ על תהליך ההרזיה של דר' סימאונס שעושה זאת בוודאות מוחלטת!

זה לא מפסיק להדהים אותי! כל מי שעושה את התהליך לפי הספר: לוקח גלובולים לשחרור גישה לשומן עיקש מהיום הראשון, עושה יומיים זלילה, מבצע הוראות במדויק במשך גג 6 שבועות מבלי לחרוג מהתפריט המותר ואז משלים עם שלב חשוב של קיבוע המשקל, מקבל את התוצאות המובטחות!

דר' סימאונס בילה מעל 16 שנה בפיתוחו של תהליך ההרזיה הזה. הוא התחיל עם התגלית הראשונה שלפיה ישנו שומן שהגוף שלך פשוט סוגר אותו ולא משחרר עם דיאטות רגילות. אלה אותם מאגרי השומן שהגוף צובר בצד לתקופה של מצוקת אנרגיה, ושאת רואה אותם על הבטן שלך, הידיים העליונות, הצוואר, איזור הצלוליטיס וכו'.

דיאטות רגילות וספורט לעיתים רחוקות נוגעים בשכבות השומן האלה כיוון שגוף עושה את הכל כדי לשמר אותן למקרי חירום בלבד.

היריון - תקופה שנחשבת על ידי הגוף למקרה חירום

התגלית הנוספת שדר' סימאונס עשה היא שבזמן ההיריון גוף האישה משחרר את שכבות השומן האלה ומשתמש בהן בתור מקור המזון והאנרגיה העיקרי. רופא האנדוקרינולוג הזה גילה שהדרך בה זה מתרחש היא שחרור כמות עצומה של הורמון ההיריון (HCG) בגוף האישה לכל תקופת ההיריון בנפח של מיליוני יחידית, מה שמצווה על מנגנון חילוף החומרים לגשת למאגרי השומן במידי ברגע שחסרה אנרגיה לתפקוד תקין של גוף האישה והעובר.

הרי זה באמת לא יאומן, אבל אישה בהיריון מקבלת חסינות יתרה מרעב ובעיות מזון. הגוף יעשה הכל כדי שגם העובר וגם האימא ישרדו ויישארו בריאים לאורך כל התקופה. 

לאחר מכן דר' סימאונס ביצע ניסויים קליניים רבים והגיע לכמות המינימאלית של הורמון ההיריון הנדרשת כדי להמשיך ולקבל את התועלת העיקרית - גישה חופשית למאגרי השומן והשימוש בהם בתור מזון. הכמות הזאת היא באמת מזערית: 150 עד 250 יחידות בלבד בהשוואה למיליונים שנמצאים בגוף האישה באופן טבעי כשהיא בהריון.

מה שכן, זה עובד רק במהלך כ- 6 שבועות בלבד (כ- 40 יום, פלוס-מינוס), כשלאחר מכן הגוף "מזהה את התרמית" ושוב סוגר את המאגרים על מנעול גדול.

שאר המחקר של דר' סימאונס התרכז בכמות וסוגי המזון שנדרשים כדי לגרום לגוף להשתמש דווקא בשומן בתור המקור למזון. כך הוא הגיע לכמות קלורית - 500 קלוריות בלבד, ומבחר מזונות, כמו: עוף, בשר דל שומן ועוד, ירקות רבים ופירות מסוימים ואפילו קצת פחמימות - תפריט מאוזן שגורם למאזן הורמונלי בגוף בתקופת הדיאטה וכן מונע מהגוף להיכנס למצב המגננה - בקיצור, מבטיח שהגוף שורף כ- 500 גרם של שומן מיותר בלבד כל יום, יום ביומו!

תחליפים להורמון עצמו - כיום לא לוקחים הורמון

למרות שהתהליך המקורי של דר' סימאונס (שאותו ניתן לקרוא דרך הקישור הזה: Pounds and Inches: A New Approach to Obesity) התבסס על מתן זריקות של HCG עצמו כל בוקר, ועדיין ניתן לבצע אותו עם הזריקות בקליניקות פרטיות מסוימות, לקהל הרחב יצאו תחליפים רבים להורמון ההיריון.

ביניהם: טיפות הומיאופתיות עם דילול רב של ההורמון, כאשר הסגולות שלו עדיין נשמרות באלכוהול או מיים מזוקקים (חוקים מדהימים של הומיאופתיה קלאסית), תחליפים על בסיס חומצות אמינו הנפוצות ביותר בשוק האמריקאי, תרסיס על בסיס אצות ים הנפוץ בארץ שמתבסס על הטענה, שהתחליף הצמחי הזה מביא לפעולת ההורמון ולמתן גישה לשומן, והאחרון החביב, הפתרון המהפכני ביותר בעיניי - גלובולים מתוקים שאליהם מועבר מידע בלבד מההורמון (העקרון הכי דומה לזה של הומיאופתיה קלאסית, אך ללא דילול אלא העתקה אנרגו אינפורמטיבית).

כפי שכבר הבנת, אני מעדיפה את הפתרון האחרון, הגלובולים BIOLIT. למה? כמה וכמה סיבות חשובות!

1. הגלובולים אינם מכילים את ההורמון עצמו.
2. הגלובולים מכילים אות מידע בעוצמה המדויקת שהכתיב דר' סימאונס בעבודתו המקורית.
3. הגלובולים לא מכילים חומצות אמינו או מרכיבים צמחיים אחרים הלא נחוצים לתהליך.
4. צריך רק 4 גלובולים פעם אחת ביום כדי לקבל את הפעולה המלאה!
5. אין תופעות לוואי, אין כאבי ראש או חולשה שלפעמים מתלווים לפתרונות אחרים.

נכון להיום, מתחילת 2012, כאשר התחלתי ללוות אנשים דרך התהליך של דר' סימאונס, עשו את הדיאטה עם הגלובולים שלנו מעל 8000 אנשים במדינות רבות בעולם. אני בטוחה במיליוני אחוז - הגלובולים יחד עם היצמדות קפדנית להוראות המקוריות של דר' סימאונס שאותם תקבלי במדריך המקצועי שלי שהוא חלק מהערכה מבטיחים תוצאות מרביות ובמהירות, בטיחות ונוחות הגבוהים ביותר.

אני מזמינה אותך לקרוא סיפורים אישיים של הלקוחות שלי ששיתפו אותי בסיפורים שלהם בפורום הייעודי כאן: סיפורי הצלחה וביקורות.


יש לך שאלות או שאת רוצה להזמין ערכה ולהתחיל בהרפתקה לגוף יפה ובריא?
תמלאי את טופס ההזמנה באתר או
תשלחי לי הודעת WHATSAPP למספר המיוחד שלי 372-56846146+


להזכירך:

- אם את מציינת שם מלא של ממליץ שהוא הלקוח שלי, את מקבלת 10% הנחה על ערכת הדיאטה המלאה.
- אם את שולחת תמונות לפני ואחרי עם סיפור אישי קצר, את מקבלת את הערכה לסבב נוסף בחינם.


בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום