נושא: רוצה לצבור פחות שומן? איך להאיץ את חילוף החומרים לספיגה טובה יותר של מזון?

שלום לך!

ענת שטרןבקיץ רוצים לחיות, ליהנות מהחיים, לפנק ולהתפנק. אך תמיד נשארת הדאגה - מה יהיה התשלום? כמה קילוגרמים אצבור? איך אמזער את הנזק?

החדשות הטובות - זה אפשרי! אפשר בהחלט להקטין את הגדילה במשקל או אפילו לעצור אותה לחלוטין. איך עושים זאת? על ידי הגברת ההבנה שלך לגבי חוקי חילוף החומרים שלך ובחירת מזונות ופתרונות שיעזרו לך לשמור על קצב עיבוד המזון מהיר ומניעת צבירת שומן על ידי הגוף.

הרי זה ידוע שככל שקצב חילוף החומרים שלך גבוה יותר, כך את יכולה לצרוך יותר קלוריות מבלי לגרום לצבירה ואגירה של שומן. כמובן שגם פה ישנם טריקים והסתייגויות. הרי הגוף יצבור שומן אם תאכלי קלוריות ריקות שהופכות מהר מאוד לגלוקוזה שאותה הגוף מעביר לצורה של שומן כדי לשים בצד לזמנים קשים יותר.

מצד שני, ככל שאת מקטינה צריכת פחמימות "לבנות" - סוכר, תפוח אדמה, פסטה, עוגות, יש לך פחות אויבים להיאבק בהם. יחד עם זאת שאת יודעת את החוק העיקרי לעיל, ישנם מזונות שיעזרו לך למזער את הנזקים אם בכל זאת חטאת פה ושם, אך עשית זאת במודעות ותוך שליטה עצמית טובה.

המאמר המצוין הבא נותן רשימת מזונות שאני מסכימה איתה ואשר יכולה לעזור לך לשמור על קצב חילוף חומרים גבוה ולהימנע מצבירת משקל מיותרת:

מזונות נהדרים שמאיצים את חילוף החומרים

מאת: טל עזר

למאכלים מסוימים יש השפעה חזקה על חילוף החומרים של הגוף, עד כדי כך שהצריכה שלהן לא רק מלווה בעיכול מהיר, אלא גם בספיגה יעילה של שומנים ובזירוז קצב חילוף החומרים של הגוף. כך בסופו של דבר, הסכום של הקלוריות שנותרו בגוף, נמוך מהסכום הכולל של הקלוריות שנצרכו.

לפניכם רשימה של 9 קבוצות מזון המאיצות ביעילות את קצב שריפת הקלוריות וחילוף החומרים:

מוצרי חלב דלי שומן (חלב, יוגורט וגבינות)

מטבוליזם

מחקרים מראים כי כאשר הגוף לא מקבל מספיק סידן, הוא משחרר קלציטרול, הורמון שגורם לנו לאגור שומן. לכן, צריכה יומית של סידן באמצעות מוצרי חלב דלי-שומן עוזרת לשרוף שומן בצורה יעילה יותר.

מוצרי חלב יכולים להגביר את המאמצים של אובדן משקל, כך עולה ממחקר שנערך לאחרונה על דפוסי השמנה. אנשים בדיאטה מופחתת קלוריות, אשר צרכו בכל יום כ-3-4 מנות של מוצרי חלב דל שומן, הורידו הרבה יותר ממשקלם מאשר אנשים שעשו דיאטה ללא מוצרי-חלב אך עם אותו ערך קלורי. יוגורט דל שומן הוא מקור עשיר של סידן, מספר כ-450 מ"ג סידן למנה של 8 גרם, כמו גם 12 גרם חלבון.

 

פירות אדומים

מטבוליזם

פירות אדומים כמו פטל שחור, אוכמניות ותותים, הם עשירים בסיבים תזונתיים בעלי ערך קלורי נמוך ושומרים על תחושת שובע. 1 כוס של פטל מכילה 8 גרם של סיבים ורק 60 קלוריות. סיבים משמשים כסופגי שומן ועוברים דרך מערכת העיכול בצורה מהירה יותר, כך שמעט מהם נספג בתוך בגוף.

להמשך קריאת המאמר תלחצי כאן...

איך להוריד במהירות עד 15 ק"ג תוך 6 שבועות ולהיות יפה ורזה עוד בקיץ הזה?

למה אני מתעקשת שתביני טוב יותר את חוקי חילוף החומרים? כי בלי הידע הזה נורא קל להטעות אותך בנושאים של דיאטה ותזונה. למשל, הידעת שאם את נמצאת על דיאטה דלת קלוריות, פחות מצריכה יומית מומלצת שלך, לדוגמא על 1200 קלוריות או פחות, הגוף שלך יוריד משמעותית את קצב חילוף החומרים ויפסיק לשרוף שומנים? תהיי רעבה נורא ותרגישי חלשה ועייפה. 

למה זה לא קורה כאשר עושים את תהליך ההרזיה של דר' סימאונס? זה מוזר, הרי את נמצאת על 500 קלוריות ביום! ועדיין יורדת 300-500 גרם יום אחרי יום! כמובן, אם את משתמשת במדריך מקצועי וליווי צמוד שמבטיחים שאת אכן עושה את הדיאטה של דר' סימאונס ולא פתרון אחר כלשהו, שאת לא משנה את ההנחיות שמקורם ב- 40 שנות מחקר של רופא אנדוקרינולוג גאון.

הסיבה היא בלקיחת חומר בעל פעולת HCG, שהיא - שחרור גישה למאגרי שומן נעול וצריכתו כדי לשמור על פעולה תקינה של הגוף במהלך ההריון (מדומה במקרה שלנו) מבלי להאיט את חילוף החומרים של אישה או גבר! זה באמת גאוני וכל מי שקרא את המחקר המקורי של דר' סימאונס מתפלא מהתגלית הפשוטה והמדהימה הזאת.

את רוצה לקבל יותר מידע לגבי חוקי דיאטת דר' סימאונס המקורית?
תקראי את הפרקים הראשונים של המדריך המעשי שאני כתבתי
או תצרי קשר דרך האתר עם שם וטלפון ואחזור אליך עם כל הפרטים והתשובות. 

ועם את מוכנה לסמוך על הניסיון שלי בליווי של למעלה מ- 2000 לקוחות בשנתיים האחרונות,
תבצעי את ההזמנה שלך ותתחילי לרזות כבר בקיץ הזה, בכיף ובמהירות!


בברכה רבה, בריאות ויופי
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
072-2411509
DietatSimeons.co.il
Facebook.com/DietatSimeons