נושא: למה דיאטת דר' סימאונס עדיפה על דיאטות אחרות?

שלום לך!

כאשר שואלים אותי למה לעשות את דיאטת דר' סימאונס ולא דיאטה ידועה אחרת, אני תמיד אומרת שלכל אחד יכולה להיות דעה משלו עם העדפה אישית זו או אחרת. אין שום דבר רע עם להיות בעל דעה, כל עוד לא הופכים להיות נעולים עליה.

ישנן דיאטות רבות בעולם, רובן מובדלות אחת משניה בתשובה לשאלה העיקרית הבאה: "מה מותר ומה אסור לאכול". כלומר, מדובר בהגבלת אכילה בצורה כלשהי. דיאטות אלה מתבססות על מחקרים או השקפות עולם של אנשים שונים לגבי מנגנוני עיבוד מזון ותגובת הגוף לכמות וסוג מזון זה או אחר.

דיאטת דלת שומן, דיאטת דלת פחמימות, דיאטת כרוב, דיאטת לחם, דיאטת פחמימות איטיות, דיאטת חלבון, ועוד ועוד ועוד...

אבל האם את יכולה בוודאות מוחלטת להגיד שלא משנה מה, את בטוח תרזי בקצב של קילוגרם - שניים לשבוע? או שלהיפך יהיה לך קשה לדעת מה באמת מותר לאכול ומה אסור, מה לעשות אם משקל לא יורד, האם צריך להשתמש בשירות המומחה או שזה יהיה פשוט לעשות לבד וכו', כלומר, ספקות, ספקות, ספקות...

וזה בדיוק מה שאני מעריצה בתהליך ההרזיה של דר' סימאונס - אין מקום לספקות!!! ישנם 40 יום של דיאטה מדויקת ולא מורכבת, כאשר כל יום לוקחים על הבוקר 4 גלובולים מתוקים שגורמים לגוף לאכול את השומן בתור מקור לאנרגיה ומזון העיקרי. את שאר 500 הקלוריות את צוברת מתוך רשימה סגורה וברורה שגם ניתן לראות אותה וכן להוריד להדפסה מאיזור התמיכה המקוון שלנו.

בזכות הגלובולים ותפריט מובנה נבדק קלינית במהלך 16 שנה על ידי דר' סימאונס במטרה לייעל ולדייק, את מרגישה שבעה, מלאת כוח, בעלת מצב רוח טוב ויציב והעיקר - כל יום את רואה ירידה במשקל!

לא ראית ירידה? הסיבה פשוטה - אכלת משהו שלא נמצא ברשימה הסגורה של המזונות המותרים. את מתקנת לפי הנחיות ידועות ולמחרת ישנה שוב ירידה. זהו העיקרון והוא עובד!


הנה סיפור של אודיה שהיא סיימה את התהליך יחד איתנו והיא מספרת על איך הולך לה עם שמירה על המשקל בסיום התהליך:

היי ענת,

זו אודיה. זוכרת אותי? או שהספקת לשכוח?

אני 7 שבועות אחרי היום ה-41 ורציתי לספר לך שממש ממש ממש קל לי לשמור על המשקל (בלי עין הרע!!). בהתחלה עוד ממש חששתי לאכול (גם מה שמותר).. אבל אחרי כמה שבועות ראיתי שאני נשארת ממש סביב אותו משקל של היום ה-40.

עכשיו אני כבר אוכלת אפילו לפעמים פחמימות (פעם בשבוע בערך) ולא קורה כלום למשקל!!! אין לך מושג כמה שאני שמחה. בנוסף, אני מרגישה שכל מערכת חילוף החומרים בגוף השתנתה. אני מרגישה קלילה.

כמו שכבר אמרתי לך, אני מאוד רוצה לעשות סבב שני אבל פשוט לא יודעת מתי להתחיל. אני מתכננת שזה יהיה סבב של 23 ימים. אני רוצה להוריד משהו כמו 4 קילו (בסבב הראשון הורדתי בדיוק 8 קילו).

בכל מקרה, סתם רציתי לעדכן אותך ולומר לך: ממש תודה רבה מקרב לב!

כבר הייתי בייאוש טוטאלי. הייתי במצב בו כבר לא האמנתי ששום דיאטה תעזור לי ושאשאר לנצח עם עודף משקל מעיק ומציק... אני שמחה שמצאתי אותך.



את רוצה שגם אצלך יהיו תוצאות נפלאות אלה? גם אני רוצה - כי מגיע לך!

תצרי איתנו קשר בטלפון 072-2411509, דרך דף ליצירת קשר
או תמלאי את טופס ההזמנה המקוון באתר שלנו.

נתראה בקרוב!
 


בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס -
עד 15 ק"ג תוך 40 יום
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons