נושא: ✉ דיאטת תזונה מופחתת בריאה ודיאטת דר' סימאונס: דומות מאוד אך עם הבדל קטן משמעותי אחד ❣

שלום לך!

היום זה כבר נדיר שמישהי לא שמעה את השם של דיאטת דר' סימאונס (הוגה השיטה הוא Dr. Albert Simeons) או ' דיאטת סימונס' כפי שמסיבה כלשהי החליטו לקרוא לה בארץ. אבל לא רבים יודעים את הבסיס המדעי שלה וגם עד כמה היא דומה לדיאטה רגילה המומלצת על ידי רופאים ודיאטניים.

הרי כל תזונאי מוסמך יגיד לך שכדי להוריד במשקל עליך להפחית משמעותית או להפסיק לאכול סוכרים ופחמימות פשוטות כמו גם להיזהר עם כמות פחמימות מורכבות - כי אלה מעלים את רמת האינסולין בדם שהוא מונע מהגוף לשרוף שומנים. כמו כן, תקבלי המלצה הגיונית שעליך להפחית בכמות ואחוז שומנים בתזונה שלך כדי לעזור לגוף שלך לשרוף את השומן הפנימי במקום. דרך רגב, דווקא כאן קראתי מחקרים שאומרים שאם אוכלים שומנים בריאים יותר בכמות טובה, הגוף מתרגל להשתמש בשומנים בתור מקור לאנרגיה ויעדיף לשרוף את השומן הפנימי מאשר חלבון או פחמימות. אכן ישנם מחקרים מאוד מעניינים בנושאים אלה.

בכל מקרה, דיאטת דר' סימאונס מבוססת על אותם העקרונות! להפסיק עם סוכרים ולהפחית בשומנים עם השלמה של תזונה מאוזנת בעזרת ירקות ופירות. ההבדל היחיד הוא כמות הקלוריות המותרת. על זה - בהמשך למטה.

תגידי, האם גם את שמת לב שאם תפחיתי בפתאומיות את כמות שאת אוכלת, תהיי רעבה? אם הטענה שהגוף פשוט יתחיל לאכול את השומן הפנימי הייתה נכונה, זה לא היה קורה! חשבת על כך? מסתבר, שגוף אכן נועל את מאגרי השומן העודף ומסרב לפתוח את הגישה אפילו כשישנו מחסור באוכל מבחוץ. הוא משאיר את השומן עבור "הימים השחורים" של רעב קיצוני או נסיבות מיוחדות, כמו הצורך להזין אובר מתפתח, למשל.
 
זאת גם הסיבה למה רופאים ותזונאים תוקפים דיאטות כאסח ובצדק. הרי אם פתאום קוצצים את תקציב התזונה עבור הגוף לכ- 10%-20% הוא יהיה במחסור חמור, אפילו כשישנם מאגרי שומן גדולים מאוד! 

את הסוגיה הזאת של סירוב להשתמש במאגרי שומן עודף במהלך דיאטות רגילות חקר דר' סימאונס, רופא אנדוקרינולוג בריטי, בקליניקה הפרטית שלו. הוא ערך מחקר קליני פרטי מאוד יסודי במהלך כעשרים שנה. והתגלית הגדולה ביותר שהוא עשה, למרות שלא התקבלה בדעה אחת בקהילה המדעית, היא שכאשר מתתרחש ייצור פנימי או זיהוי נוכחות חומר בשם hcg (הקרוי גם הורמון ההיריון), זה גורם לגוף לפתוח את המאגרים האלה להשלמת צרכי תזונה באופן מלא! 

הנה הקישור למחקר שלו ומחקרים נוספים התומכים במסקנות האלה:

המחקר המקורי

Pounds and Inches by doctor A.W. Simeonsממליצה לקרוא את המחקר המקורי של דר' סימאונס באנגלית:
או אפילו להזמין את הספר דרך Amazon:

גוף מחקר עצמאי

כמו כן, אני ממליצה לראות עוד מחקר בלתי תלוי של גוף עצמאי, שגם הוא ליווה אלפי אנשים דרך התהליך המדויק של דר' סימאונס לאורך שנים רבות:

מתוך מאמרים ב- YNET

אני גם מביאה את המחקרים שתומכים בממצאים של דר' סימאונס - שני המחקרים מוזכרים במאמרים שמצאתי ב- YNET.

ריפוי סוכרת

סוכרת מסוג 2 נחשבת למחלה כרונית בלתי ניתנת לריפוי המחייבת טיפול תרופתי לכל החיים. אלא שמחקר בריטי שנערך על ידי פרופ' רוי טיילור מאוניברסיטת ניוקסל והוצג לאחרונה בכנס של האגודה האמריקאית לסוכרת מערער על האקסיומה הזאת. לפי המחקר, ייתכן מאוד שניתן להירפא מהמחלה באמצעות דיאטה בלבד…

יותר קילוגרמים ליותר זמן

במחקר שנערך באוניברסיטת פלורידה ב-2010, ניתחו חוקרים נתונים של 262 נשים בגיל העמידה שהתמודדו עם עודף משקל. המחקר הראה כי נשים שרזו מהר יותר הצליחו להשיל יותר קילוגרמים ממשקלן בסך הכל ולשמור על התוצאה לאורך זמן.

מחקר על השפעת HCG

בנוסף ישנו עוד מחקר עצמאי של ירחון אמריקאי ידוע:
Effect of human chorionic gonadotrophin on weight loss, hunger, and feeling of well-being W.L. Asher, M.D., and Harold W. Harper, M.D.
 
הגלובולים שלנו בשם ביוליט

חשוב לי לציין שבמקרה שלנו הגלובולים שאנחנו מספקים לך כחלק מחבילת הדיאטה, בשם ביוליט (Biolit), נושאים את אות המידע האלקטרומגנטי של HCG בלבד, ללא נוכחות חומר המקור! ובדיוק נוכחות אות המידע הבטוח לחלוטין הזה זה מה שמקשר בין עולם של דיאטה איטית על בבסיס תזונה דיאטתית ותהליך ההרזיה המהיר והבריא של דר' סימאונס. 






   
אם יש לך שאלות נוספות, תוכלי לשאול אותם או לבצע הזמנה דרך הטלפון: 072-2411509


להזכירך: אם תשלחי לנו תמונות לפני ואחרי הסבב האחרון שלך יחד איתנו עם סיפור אישי קצר והרשאה לשלוח אותו לרשימה הזאת,
תוכלי לקבל את ערכת הסבב הנוסף ללא תשלום במתנה!


כמו כן, תמיד תוכלי לציין שם הממליץ - לקוח אחר שלנו - ולקבל 10% הנחה על כל ערכה!

דבר אחרון - ניתן לבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט שלנו כאן:
http://www.dietatsimeons.co.il/order-package






בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
8 עד 15 ק"ג פחות תוך 40 יום לכל היותר!