נושא: עודף משקל: המגפה שמאיימת על פוריות האישה והגבר

שלום לך!

לפעמים פונות אלינו נשים ששואלות האם דיאטת סימאונס שמבוססת על פעולת HCG של שחרור גישה לשומן עיקש, יכולה לפגוע באפשרות להיכנס להיריון וכו'. אני לא בדיוק יודעת מאיפה הרעיון מגיע והשאלה נשמעת לי בתור אחת שמתבססת על בורות מכל דבר אחר, אבל אני מבינה שיש הרבה שמועות ורכילות ברשת של היום.

במכתב הזה אני רוצה להתייחס לשני דברים: תפקידו של HCG לשיפור פוריות האישה והגבר והעובדה שבגלובולים המתוקים שלנו אין הורמון עצמו אלא רק דפוס אלקטרומגנטי שלו בהתאם לעקרונות הומיאופתיה. 

הנה קטע מהמאמר הרפואי לגבי הורמון HCG מהאתר Infomed.co.il:

ההורמון Human Chorionic Gonadotrophin ,המיוצר על ידי השיליה, מגרה את השחלות לייצר שני הורמונים אחרים, אסטרוגן ופרוגסטרון, החיוניים להפריית הביצית ולשלבים המוקדמים של צמיחת העובר. הורמון זה משמש למטרות שונות. חשיבותו העיקרית היא בטיפול באי פריון אצל נשים. הוא ניתן בהזרקה, בדרך כלל יחד עם הורמון אחר, והוא ממריץ את השחלות לשחרר ביצית שניתן יהיה להפרותה. הביוץ מתרחש 34-36 שעות לאחר ההזרקה. HCG נמצא בשימוש גם בהפריה חוץ גופית; שאיבת הביציות מתבצעת 36 שעות לאחר מתן ההורמון. לעיתים משתמשים בו למניעת הפלות אצל נשים שהפילו מספר פעמים בעבר. כמו כן נותנים תרופה זו לילדים קטנים לטיפול באשכים טמירים. ההורמון ניתן לעיתים גם לגברים כדי לשפר את ייצור הזרע; טיפול זה עשוי להימשך 6-9 חודשים.

מקור המאמר: http://www.infomed.co.il/Drug-97

ושוב אני מזכירה - הרכב הגלובולים שלנו הינו קיסליטול בלבד - תחליף סוכר טבעי, שעליו הודפסו סגולות HCG לפתיחת גישה למאגרי שומן, שזה דורש אות אלקטרומגנטית מאוד חלשה, 
פי 30 בערך, בהשוואה לתורפות המבוססות HCG עצמו לשיפור הביוץ.

וכנגד הדאגה בנושא HCG, הנה מאמר שאני מאוד מתחברת אליו המראה שדווקא להיות במשקל יתר יכול להפריע לאישה להיכנס להיריון.

עודף משקל: המגפה שמאיימת על פוריות האישה והגבר 

עודף משקל: המגפה שמאיימת על פוריות האישה והגברמה הקשר בין השמנת יתר לבעיות פוריות וכיצד זה משפיע על נשים, גברים וצאצאיהם? מומחה מסביר: כך מגפת ההשמנה העולמית פוגעת בפריון. החדשות הטובות: שינוי באורח החיים יכול לשפר את המצב באופן ניכר

מאת: פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי, מומחה בעל שם בתחום הפריון, פוריות האישה, פוריות הגבר והפריה חוץ גופית

השמנת יתר הפכה לאחת הבעיות המרכזיות בחברה המערבית המשפיעה על היבטים שונים של חיינו. אחת הפגיעות המהותיות של 
מגפת ההשמנה הינה הירידה בפוריות הן של האישה והן של הגבר, המתבטאת בירידה בשיעור ההריונות והילודה.

מחקרים מצאו: קשר ישיר בין השמנת יתר לבעיות פוריות

כבר במאה החמישית לפני הספירה, הצביע סוקרטס על קשר אפשרי בין בעיות פוריות לעודף משקל. מאז מחקרים רבים חיזקו השערה זו והצביעו על רקע פתו-פיסיולוגי, פסיכולוגי וסוציולוגי לקוי במצב של השמנת יתר, המוביל לבעיות פוריות. ואכן, הוכח כי לנשים עם עודף משקל יש פי שלוש יותר הפרעות במחזורי הווסת וכי משך הזמן הנדרש להשגת הריון בקרב נשים אלה רב יותר מאשר לנשים בעלות משקל תקין. מחקר אוסטרלי גדול אף הצביע על כך שהירידה במשקל מסייעת להשבת מחזורים תקינים ולתגובה טובה יותר לטיפול בתכשירים להשראת ביוץ.

למאמר המלא נא ללחוץ על הקישור הזה... 



האם את חושבת שהגיע הזמן להוריד את הקילוגרמים המיותרים?

האם תרצי לרזות החל מ- 5 ק"ג תוך 3 שבועות ועד 15 ק"ג תוך 40 יום בלבד?

עם דיאטת דר' סימאונס יחד הגלובולים שלנו לשימוש בשומן בתור מקור המזון העיקרי זה לגמרי אפשרי! 
ירידת בזק של כחצי קילו ביום מהשומן העקשן ביותר.


יש לך שאלות ואת רוצה לקבל מענה אנושי מקצועי ואכפתי?
תתקשרי072-2411509 - גלית
או תבצעי הזמנה באתר שלנו:
 
dietatsimeons.co.il/order-package


בברכה רבה, בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום!
facebook.com/dietatsimeons