נושא: מה שיורד מהר, חוזר מהר - האם גם את חושבת כך?

שלום לך!

השבוע אני ראיתי שיחות בפייסבוק בין נשים שעשו את התהליך של דר' סימאונס ואלה שמתלבטות. ובאופן מובהק ראיתי אמירות שהמשקל חוזר במהירות אם הוא יורד במהירות. אלה היו נשים שדיברו מתוך ניסיון מר אישי מדיאטות אחרות או מתוך ידע שצברו מקריאת מאמרים ודעות שונות ברשת. אבל ממה היה הניסיון ומה היו הדעות?

זה לגמרי ידוע ומוכח שאם עושים דיאטת כרוב, דיאטת ירק זה או אחר וכל דיאטת כאסח אחרת, שהיא לא דיאטת סימאונס, הגוף מאבד הרבה מים, הרבה שומן מבני ולא מעט שרירים. ובגלל שכל המרכיבים האלה הם חיוניים לגוף, אז, כמובן, ברגע שמפסיקים לענות את הגוף, הוא לוקח הכל בחזרה. הגוף אינו מטומטם ודיאטות כאסח שבמהלכן פשוט מונעים ממנו תזונה ומים, שזה הורג את הגוף לאט-לאט, מביאות לירידה דרסטית ואחריה - לעלייה מיידית במשקל. זה לגמרי נכון! אז מה ההבדל בין דיאטות כאסי רגילות לבין דיאטת דר' סימאונס?

ההבדל הוא שתהליך ההרזיה המדעי של דר' סימאונס לא נלחם נגד הגוף, אלא מבוסס על תהליכים טבעיים שקורים בתוך הגוף, על הבנה מעמיקה של רופא אנדוקרינולוג, מומחה לחילוף החומרים ועבודת בלוטות שונות בגופך. במהלך 40 שנה הוא חקר ופיתח תהליך שמטפל במקור של השמנה ושמסלק את השומן המיותר מתוך מאגרים שהגוף לא צריך אותם, ושאליהם הוא שם את השומן מלכתחילה, כי לא יכל פשוט להיפטר ממנו בעצמו - התהליך עוזר לו להשלים את העבודה!

כל מי שמסרב לציין ולהכיר בעובדה שהתהליך עובד אך ורק בזכות נוכחות חומר בעל פעולת HCG, מפספס את כל הנקודה. דר' סימאונס מצא לראשונה שנשים בהריון, שהרי אצלן הגוף מייצר HCG בכמויות ענק, יכולות לא לאכול ימים שלמים, אך לעובר יש תמיד מספיק מזון! למה ואיך? כי זאת בדיוק התקופה שהגוף זקוק לשומנים המיותרים ואוכל אותם. כי זהו אוכל אמיתי, זה לא רק קלוריות ריקות כמו סוכר או לחם, זהו אוכל שמכיל חלבונים, פחמימות, ויטמינים ומינרלים בצורה מיוחדת של שומן. המאגרים של השומן המיותר הזה מכילים כל מה שגוף זקוק לו כדי להישאר במצב בריא ויציב במהלך תקופה קצרה של הריון.

דר' סימאונס מצא שכאשר כמות מזערית למדי של HCG נמצאת בגופך, רק אז, רק בזכות זאת, ורק במקרה הזה, הוא מתחיל לאכול את השומן במקום אוכל אמיתי! הטענה של דר' סימאונס, שכבר אלפי אנשים מאשרים רק בישראל בלבד, גם מבין לקוחותיי שלי, היא שהגוף צורך לפחות 1500 קלוריות ביום רק מהשומן הזה. וה- 500 הקלוריות שמגיעות מהפה הן משלימות בלבד והן מבטיחות, כתוצאה מהמחקר הקליני של דר' סימאונס, שהגוף לא ייכנס למגננה ואכן ישתף פעולה באופן רצוני - שהוא ישחרר ויאכל שומן במקום לצפות למזון נוסף מבחוץ.

כמו כן, אחרי סיום שלב הדיאטה, דר' סימאונס מוסיף 3 שבועות קיבוע המשקל - שהם חלק בלתי נפרד מהתהליך!!! אני לא יכולה להבליט זאת באופן מספיק! מי שעושה את הדיאטה בלבד ולא עובר את שלושת השבועות של קיבוע המשקל לפי הנחיות ברורות של דר' סימאונס שניתן למצוא גם במדריך שלי - מפספסת ואכן עלולה לחזור למשקל הקודם.

מדריך דיאטת דר' סימאונס מאת ענת שטרןוזאת בגלל התגלית המדהימה של דר' סימאונס, שגוף זוכר משקל יציב אחרון והוא ינסה לחזור אליו אחרי דיאטה קצרה. אלא אם כן, מאמנים אותו בצורה עדינה למשקל החדש. לכן בשלב קיבוע המשקל לא מרעיבים את עצמך בכלל, אלא אוכלים הכל בכמויות סבירות חוץ מרוב הפחמימות. וזאת במטרה להחזיק את המשקל החדש ברמה של פלוס/מינוס קילו אחד מהמשקל שמסיימים איתו את שלב הדיאטה.

התוצאה - הגוף מתרגל למשקל החדש ואחרי סיום התהליך עם הנחיות רגילות של שמירה על המשקל כבר מאוד קל לשמור עליו, בדוק!

אם את רוצה להבין יותר טוב את עקרונות התהליך של דר' סימאונס - בואי לקרוא 5 עמודים מתוך המדריך שכתבתי שמסבירים אותם ובאופן מפורט ובמילים פשוטות.

אני מצרפת כמה סיפורים מקוצרים מתוך פורום סיפורי ההצלחה של נשים שעשו את התהליך איתי ואו שנמצאות אחרי כמה שבועות על קיבוע המשקל או שכבר עשו יותר מסבב אחד. תביני - סבב מלא נמשך כחודשיים ובין הסבבים עוברים כמה שבועות. מי שעושה יותר מסבב אחד וממשיכה להתפעל מהדיאטה - זאת אישה שמצליחה לשמור על המשקל לפי ההנחיות הפשוטות ומרוצה מאוד מהתוצאות!


שמי יפעת, ואני אחרי 2 לידות שמהלכן עליתי הרבה ק"ג ולא הצלחתי להורידו למרות כל הניסיונות לספורט ולתזונה בריאה.
התחלתי את הדיאטה במשקל 81.5 ק"ג וירדתי במשך 40 יום 12.9 ק"ג למשקל 68.6 ק"ג.
וזאת תודות לדיאטת ד"ר סימאונס המומלצת בחום ואכן אני מתכוננת לסבב נוסף בעוד כשבועיים (כשיחלפו 6 שבועות מסיום הסבב הראשון).
הרבה זמן חיפשתי דיאטה שתתאים לי, ואכן אצליח באמת לראות תוצאות ולהפחית במשקל יחד עם העובדה שאני אימא לקטנטנים ולא תמיד יכולה לאכול ארוחות מסודרות בשעות קבועות ולא תמיד בדיוק לבשל תפריט מסוים.
התחלתי תוך כדי לשמוע מפה לאוזן על אנשים שממליצים לעשות את הדיאטה של ד"ר סימאונס ושאכן ראו תוצאות מרשימות תוך זמן קצר, אך רציתי עם הדרכה והכוונה כדי לבצע את התהליך בצורה נכונה שתביא לירידה מרבית. וכך הגעתי לענת שטרן, ענת המקסימה שתמיד חיזקה והדריכה והייתה זמינה ונתנה מענה מקצועי ומהיר כבר באותו היום. והכי חשוב עודדה גם ברגעים הקשים.
הדיאטה הייתה יחסית קלה לביצוע, לא היו לי כאבי ראש כלל, וכמעט בכלל לא תחושת רעב, 40 יום חלפו מהר תוך ירידה מתמדת במשקל שדרבנה אותי להמשיך את הדיאטה. ירידה בדיוק במקומות הנכונים בבטן (שנשארה לי מהלידות), בירכיים והחזה נשאר כפי שהוא.
ירדתי ממידה 44 במכנסיים למידה 40.
בזכותך ענת ובזכות ד"ר סימאונס אני אוהבת את מה שאני רואה במראה וגם התחדשתי במלתחה חדשה
אני חיונית וקלילה וכיף לי לקום בבוקר.
אני ממליצה בחום על דיאטת ד"ר סימאונס בליווייה של ענת שטרן!!!!


אני התחלתי את הדיאטה במשקל של 91.200 ק"ג. ואחרי שהתחלתי קיבלתי ממך את התמיכה המליאה ואת הכוח להמשיך ולסיים את הסבב עם מלא כוח ואנרגיה.
אני שמחה מאוד שרזיתי וסיימתי את הסבב שלי במשקל 78 ק"ג זאת אומרת שהייתה לי ירידה של 13.200 ק"ג אני מאוד מעריכה את העבודה שלך ואת התמיכה ואת הכוח ואת ה push הדחיפה שנתת לי
וביחד הצלחנו והורדתי את המשקל שלי.
אני אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ומנשקת אותך ואני ממשיכה איתך אחרי שלב השמירה לעוד סבב .. תתכונני ;)
אני רוצה להוסיף עוד דבר אפילו מרוב השמחה שלי ומרוב המחמאות שאני מבלת מהאחרים אני מרגישה שמחה ומליאת אנרגיה ועכשיו אני מרגישה בהרבה שמחה ושגשוג וחשבתי שאי אפשר להוריד אך בפועל בעזרתך ובתמיכה שלך זכיתי לירידה כה גבוהה במשקל ..
אוהבת אותך המווון אחלה ענתושששששש
ואני ממשיכה אך ורק איתך לעוד סבב

ואז היא ממשיכה:

היי ענתי,
אני מצליחה למצוא את האיזון לגוף שלי.
אתמול סיימתי שבוע 3 שמירה ונשארו לי עוד 3 שבועות למרות שבתקופה הזו אכלתי טיפת שוקולוד ואכלתי דברים לא מותרים אך בכמויות מאוד קטנות. למרות שהמשקל שלי פעם היה 78 ו 78.200 ולפעמים 77.500 אך הצלחתי להתגבר על העליות וירידות והיום בבוקר היה המשקל שלי 76.700 ק"ג למרות שאני מכניסה לפה דברים שלא היו ברשימה אך אני מכניסה בכמויות מאוד קטנות ואני מצליחה לאזן את האוכל ולשמור על הטווח המבוקש.
אני מאוד שמחה כי חשבתי שלא אצליח להבין את הגוף שלי ולא אצליח לשמור על המשקל החדש והיו לי פחדים מהשמנה שוב פעם למרות כל הפחד אני מצליחה לשמור ובגדווווווווווווללללללללללללללללללללללל...
תודה רבה לך התגעגעתי אלייך לסבב שני
היי ענתי,


אחרי 40 יום נשרו ממני 11 ק"ג (אבל המדהים שנראה כאילו הורדתי 20 קג) השומנים ירדו נשרו במקומות הנכונים ירכיים, ישבן, מותניים. המשכתי לשמור כמו שבכתובים והנה עברו יותר מששה שבועות ואני מתכוננת לעוד סבב. (משקלי היום הוא 76 קג) אני מאושרת מקבלת מחמאות, הפסקתי לקחת כדורים נגד צרבת, הבדיקות מראות שאין שומנים בדם.
אני לא רופאה, ואין לי הסבר לתופעה.
אבל נכון, כמו כל דיאטה יש לשמור לשמור הקפדה יתרה על מה שנכנס לגופינו.
לסיום, לא רק ירדתי במשקל ההרגשה שכמה שנים טובות נעלמו ממני והמחמאות לא איחרו לבוא.
הבדל של שמים וארץ וזאת אני אותה אחת.
והכי חשוב התמיכה של ענת שטרן שעונה על כל שאלה במהירות ובמקצועיות,ממליצה בחום, כדאי.......


שלום ענת,
בעוד 6 ימים (כן כן אני סופרת כבר ספירה לאחור) אני מסיימת סבב שני שאותו עשיתי בעזרת כדוריות הביוליט שרכשתי ממך.
את הסבב הראשון עשיתי בעזרת ספריי. אין ספק שהכדוריות שינו את חיי והקלו מאוד על התהליך. הן גם טעימות וגם לא צריך לזכור וחשב שעות. פשוט שדרוג.
כל סבב שעשיתי כלל 23 ימים בלבד (לא מצליחה יותר כי אני מהמקפידות והמחמירות ולכן קשה לי מאוד למשוך יותר מ23 ימים).
ירדתי סך הכל בשני הסבבים עד כה 13 קילו אני שוקלת היום 56 (גובהי 1.65) והמחמאות מגיעות ללא סוף ועל כך אני רוצה להודות לך מאוד.
אם יהיה לי כוח אולי אעשה סבב שלישי בעוד 6 שבועות ואז ממש אהיה דוגמנית :-)
אז ראשית תודה רבה ותודה על כל הטיפים הנפלאים שאת שולחת לי ( ואני אשמח שתמשיכי לשלוח)
יעל



מקווה שעזרתי לך ולהבחין בהבדל עצום בין דיאטות כאסח ובזק רגילות ותהליך מדעי, חכם ואחראי של דר' סימאונס. אשמח מאוד לשמוע גם את סיפור ההצלחה שלך בקרוב מאוד. קיץ בפתח!

תזכורת ללקוחות שלי: אם תמליצי לידידה שלך לציין את שמך המלא במעמד הרכישה - היא תקבל 10% הנחה!
רמז לרוצות להזמין: אם תשיגי ידידה שעשתה את התהליך אצלי ותשיגי את הסכמתה לציין את שמה המלא במעמד הרכישה - תקבלי 10% הנחה!

אני מקווה שיתפתחו פה יחסי חברות וידיות חמים חדשים בזכותי :)

 

להזמנת ערכת הדיאטה של דר' סימאונס
שמכילה כדורונים מתוקים "ביוליט" ללא הורמון,
מדריך מקצועי מפורט, יומן אינטראקטיבי למעקב ופורום תמיכה עשיר
יחד עם ליווי ותמיכה שלי - כל זה תמורת 321 ש"ח בלבד כולל משלוח
תצרי קשר בטלפון 072-2411509 או תמלאי את טופס ההזמנה דרך האתר.
 


בברכת בריאות ויופי,

ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru
SimeonsDiet.com
SimeonsiDieet.ee