נושא: פחמימות איטיות – הסוד לשמירה על המשקל?

שלום לך!

פחמימות איטיות - שמירה על המשקל לאחר דיאטת דר' סימאונס - דיאטת HCGהיום אני רוצה להרחיב בנושא של פחמימות. אני מזהה המון בלבול בנושא זה אצל נשים רבות. חלקכן חושבות: "פחמימות? אסור!", חלקכן – "פחמימות? טוב נו אורז מלא או חיטה מלאה ויהיה בסדר". וחלק מהנשים פשוט מנסות לאכול פחות מתוק או מאפים ומקוות שזה מספיק כדי לשמור על המשקל או לרזות.

עובדה: פחמימות מחייבות ידע מעמיק, הבנה מלאה ושליטה הדוקה כדי לשמור על המשקל לאורך שנים רבות או אפילו לרזות כמה קילוגרמים ודי מהר!

למה זה ככה? הסיבה היא שפחמימות הן מקור לאנרגיה מהירה ובכמות גדולה! הרבה יותר מהירה מירקות, פירות רבים, בשרים, דגים או מוצרי חלב.

ואם הגוף מקבל אנרגיה הרבה יותר ממה שנחוץ לו כרגע – האנרגיה הזאת תהפוך לשומן ותלך ישירות למאגרים הלא נעימים בבטן, ירכיים, ידיים עליונות, צוואר. זהו החוק הבסיסי של תזונה שומרת משקל.

תשימי לב – לא מדובר בקלוריות נטו אלא באנרגיה. הרי אם תאכלי מזון שלוקח לו הרבה זמן להתפרק ולהפוך לאנרגיה – זה לא יקרה. הגוף יראה כמויות סבירות של אנרגיה וישתמש בה מבלי לרצות לשים אותה בצד בצורה של שומן.

זאת הסיבה שאת חייבת להבין טוב טוב לגבי סוגי פחמימות שונים ולדעת לאכול רק את מה שנקרא פחמימות איטיות – פחמימות שמתפרקות לאט, בעלות מדד גליקמי נמוך (גורמות לעלייה מתונה של סוכר בדם) ומכילות סיבים תזונתיים – אותו מרכיב שאינו מתעכל על ידי הגוף אלא תורם לבריאות מערכת העיכול ובכך – של כל הגוף.

מצאתי 3 מאמרים מעולים לא ארוכים ולא מורכבים שיעזרו לך ללמוד את הנושא ולהפוך לצרכן חכם ותזונאי טוב לעצמך. ידע מביא ליכולת שליטה בנושא ובכך – לאחראיות אישית גבוהה יותר ליישם את הידע ולעשות החלטות שמשפרות חייך ולא גורמות להרס עצמי. את מסכימה?

מאמר: פחמימות איטיות – היש סיבה לחגוג?

כל הדיאטות שהפכו את הלחם והפסטה לאויבים שלנו בשנים האחרונות, יוצאות מהאופנה. את המקום שלהן תופסות תוכניות תזונה חדשות, מאוזנות יותר שלא מפחדות להגיד פחמימות.

תלחצי כאן לקריאת המאמר המלא…

מאמר: פחמימות פשוטות ומורכבות

ישנם מושגים רבים הקשורים למושג פחמימות כגון: פחמימה פשוטה, פחמימות מורכבות, סוכרים, אינדקס גליקמי, השמנה, הרזייה, רמות סוכר גבוהות (היפרגליקמיה), רמות סוכר נמוכות (היפוגליקמיה), דיאטה דלת פחמימות, חד סוכרים, דו סוכרים ועוד. ככל שיש יותר ידע כך הבלבול גדל ועל כן אנסה לעשות סדר בעולם הפחמימות. לעתים ושלא בצדק, מכונות הפחמימות בדיאטות מסוימות כ"אויב שלנו"- האם נכון הדבר? אז בוא נעשה קצת סדר:

תלחצי כאן לקריאת המאמר המלא…

מאמר: לא לסוכרת - המדריך השלם לאכילת פחמימות

הפחמימות החיוניות לבריאות שאפשר לאכול ללא הגבלה, פחמימות שיש לאכול במתינות – ואותם ירקות, פירות, קטניות ודגנים שיש להגביל את צריכתם. מדריך הפחמימות של הספר "לא לסוכרת", הבודק את ערכם התזונתי של המזונות לפי השפעתם על רמות הסוכר והאינסולין בדם

תלחצי כאן לקריאת המאמר המלא…

ההמלצות שלי למשקל אידאלי לכל החיים

1. את עושה את תהליך ההרזיה המהיר והבריא של דר' סימאונס כדי לסלק את כל השומן המיותר שצברת עד היום!

כך את נפטרת בקצב של כ- 500 גרם ביום של שומן מיותר בלבד מבלי להמיס ושומן טוב, מבלי לאבד שרירים או מים. ואז את מרגילה את הגוף למשקל החדש במשך 3 השבועות של שלב קיבוע המשקל שהוא חלק בלתי נפרד מהתהליך.

2. את מתחילה לקבל וללמוד דרך המכתבים שאני שולחת ללקוחות שלנו בנושא של תזונה בריאה ושמירה על המשקל.

זאת כמובן במטרה לסייע לך בלמידה ובהכרה של הגוף שלך, בלהבין את חוקי התזונה הבריאה וכן בהגברת היכולת שלך לשלוט במשקל שלך בחיי יום-יום.

3. את ממשיכה לקבל טיפים ועזרה דרך הקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק - 
קהילת מסיימי דיאטת ד'ר סימאונס:
 
 

אם כבר סיימת את התהליך תוכלי להצטרף לקבוצה הסגורה דרך הקישור הזה


ואם גם את רוצה להוריד 8 עד 15 ק"ג תוך 23 עד 40 ימים של דיאטה מדויקת ובריאה
תזמיני את הערכה שלך כבר היום בטלפון: 072-2411509 
או דרך האתר: www.dietatsimeons.co.il/order-package

להזכירך: 
- ציון שם הלקוח שלי שהמליץ לך לפנות אליי תזכה אותך ב- 10% הנה!
- ואם תשלחי את התמונות שלך לפני ואחרי עם סיפור אישי קצר מהסבב הקודם, 
תוכלי לקבל את ערכת הסבב הנוסף עם 50% הנחה!
- אם את מארגנת הזמנה קבוצתית של 3 ערכות ומעלה, תוכלי לרכוש את כולן בהנחה של 25%!




בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
עד 15 ק"ג תוך 40 יום!
www.dietatsimeons.co.il
facebook.com/dietatsimeons