נושא: אני מאוד סקרנית לגבי התשובות שלך! מה את חושבת על...

שלום לך! מה שלומך?

לאחרונה אני חוקרת הרבה אתרים כדי להבין מה אנשים מחפשים בדיאטות, מה עוזר להם להחליט אם לעשות דיאטה מסוימת או לא, ממי בדיוק לרכוש ומה מבדיל מבחינתם נותן שירות טוב מזה שלא.

הרי אני יודעת באלף אחוז שדיאטת דר' סימאונס עובדת! שהיא אכן נותנת הזדמנות מדהימה להוריד לפחות 8 ק"ג תוך גג 40 יום וזאת ללא רעב או נזק כלשהו לבריאות - להיפך! אנשים רבים מדווחים על תוצאות בדיקות דם מדהימות שהם קיבלו אחרי התהליך, על מצב הסוכרת שלהם שמשתפר בעקבות ייצוב מנגנוני חילוף חומרים ועוד ועוד.


ועדיין לא כולם רצים מיד לעשות את הדיאטה. אני מאוד סקרנית למה!

האם תוכלי לענות על השאלות הקצרות הבאות? זה יעזור לי מאוד לעשות הכל כדי שהערכה שלנו תאפשר ללקוחות שלנו להגשים את חלומם בצורה הטובה ביותר שעונה על הציפיות והרצונות החזקים ביותר - כי אני יודעת שזה אפשרי.


1. מה את הכי הכי הכי רוצה להשיג עבורך מדיאטה כלשהי?

2. מהי הדיאטה האולטימטיבית מבחינתך? כלומר, מהי דיאטת החלום שלך?

3. מהו המרכיב הרצוי ביותר במוצר/ערכה/חבילת דיאטה שיעשה את זה למשהו שתהיי פשוט מתה להשיג ושיהיה לך?

המון תודה לך על העזרה והכנות!

זאת גם הזדמנות להזכיר לך ש- 28 לפברואר זהו היום האחרון שתוכלי להשיג את ערכת הדיאטה של ד"ר סימאונס החכמה והמתקדמת שלנו תמורת 300 ש"ח בלבד.

למה כדאי לך לנצל את המבצע הזה?

כי רק אצלי תוכלי להשיג כדורונים מתוקים על בסיס תחליף סוכר טבעי המותר אפילו לסוכרתיים שעוזר לשחרר גישה למאגרי שומן רע שאי אפשר להגיע אליהם עם דיאטה רגילה.
את מקבלת גישה למדריך שאני כתבתי בן 50 עמוד שבצורה הדרגתית ומעשית ביותר עונה על כל השאלות שיש לאנשים כאשר הם רוצים לעשות או עושים את הדיאטה.
אנחנו פיתחנו שירות מקוון מיוחד במינו בכל העולם - יומן אינטראקטיבי חכם שתומך בדיאטת דר' סימאונס המקורית.
כמו כן, את מקבלת גישה לפורום תמיכה עשיר במיוחד וכל הטבלאות של מוצרים המותרים והמומלצים להורדה והדפסה.


כמו כן, אם כבר עשית תהליך אצלי ואת רוצה לעשות ז'סטה יפה עבור קרובת משפחה או חברה - תוכלי להמליץ לה ליצור קשר איתי ולציין את שמך - היא תקבל 10% הנחה עבור הערכה המלאה, כלומר 290 ש"ח במקום 321 ש"ח. היא תגיד לך תודה!

המשך שבוע נפלא ומלא כיף,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il