נושא: [סיפור הצלחה] קבלתי מתנה ליום ההולדת

ענת לפני ואחרי הדיאטהשלום לך! מה שלומך? איך הולך?

אני מניחה שאם את נרשמת לקבל את המכתבים שלי זה אומר שנושא הדיאטה הוא קרוב לליבך, שאת גם רוצה לראות את עצמך יפה, לדעת שמחלות שקשורות לעודף  משקל אינן מאיימות עליך ואיכפת לך מעצמך באופן כללי.

השבוע אני רוצה לשלוח לך סיפור חדש של בחורה בשם עדי שהייתה מאוד סקפטית אך ברגע שהתחילה לשקול לעשות ניתוח לקיצור קיבה הבינה, שישנה עוד אפשרות שהיא עוד לא בדקה לפני הפעולה הדרסטית והבלתי הפוכה הזאת.

אז הנה הסיפור המלא שלה:


ענת בוקר טוב, בכל אופן זהו סיפור ההצלחה שלי:

שמי עדי בת 30 ,מאז גיל הטיפש עשרה אני נמצאת בתקופות של דיאטות ON AND OFF כמו שקוראים לזה. לחלקם היו הצלחות וחלקם פחות, אבל הקושי היה לשמור לאורך זמן על התוצאות שהתקבלו, ולראות את התוצאות במיידי.

לפני כשנה קניתי טיפות בשיטת HCG מבית מרקחת ,אך פחדתי מההשלכות של החומר היות ולא האמנתי שמה שמספרים זה נכון ואמין החומר פשוט ישב על המדף ועבר תאריך (ד"א זרקתי אותו רק אחרי שהייתי בסוף התהליך שלך).

הגעתי למצב שאני שוקלת 88.5 ק"ג והעודף של הקילוגרמים לא התבטא רק במבנה הפיזיולוגי שנהיה לי,כי אם גם בבעיות קוצר נשימה, אלרגיות ומערכת חיסונית ירודה.

בסביבה שאני עובדת יש "טרנד חדש" של ניתוחי קיצור קיבה / ניתוח שרוול- הגעתי למצב שאני שוקלת לבצע ניתוח כזה רק בכדי לפתור את בעיית המשקל (בידיעה שהמשקל העכשווי שלי לא יאפשר לי מימון של ניתוח ושאני צריכה להוסיף עוד כ20 ק"ג על מנת שיתאפשר).

לקראת יום הולדתי העגול החלטתי שאני צריכה לעשות את השינוי, ואז אחותי סיפרה לי שהיא קראה שיש דיאטה של דר' סימאונס ושיש בחורה שנשמעת ממש רצינית בנושא עם סיפורי הצלחה של אנשים. 
אמרתי לה תזמיני את כדורי הBIO ונראה איך זה יזרום משם.

את האמת הייתי די סקפטית לגבי העובדה של תחושת הרעב , בכל זאת מהנסיון שלי 500 קלוריות ליום זה לא הרבה בכלל.

את התהליך התחלתי לאחר טיול בסין (בו הייתי מקבלת כמעט מדי שבוע מייל ממך שדירבן אותי שברגע שאני אנחת בארץ אני אתחיל את התהליך).

קראתי את ההסברים באתר והייתי חדורה להתחיל את ההליך, לשמחתי אני יכולה להגיד כי בימים הראשונים לא הרגשתי כאבי ראש או רעב. וככל שעבר הזמן אתה נכנס לאיזושהי שגרה שאי אפשר לסטות ממנה.

לכל אורך התהליך כאשר לא היתה לי ירידה או כאשר הייתי חולה מצאתי אוזן קשבת שמייעצת ותומכת ומי כמוני יודע שכדי להצליח בדיאטה הכי חשוב זה שיש תמיכה ושמישהו מדרבן אותך להמשיך. 
אז בנימה אישית זאת אני מודה לך על כל התמיכה הייעוץ המיילים הזמינים (אפילו בשבתות) והאוזן קשבת .

את הסבב הראשון סיימתי עם ירידה של כ13 ק"ג פחות.

אני בטוחה שנשתמע שוב כי אוטוטו אני מתחילה סבב שני וכבר כולי ציפייה לראות תוצאות

ד"א - חבר'ה בעבודה מאוד מחמיאים על התוצאות , חלקם אף שוקלים לעשות את התהליך עצמו.

תודה רבה 
עדי

את יכולה לקרוא את הסיפור הזה וסיפורים נוספים של נשים אמיתיות
שעשו את התהליך יחד איתי בפורום סיפורים האישיים שלי.
שתפי את השיפור הזה עם חברות שלך - מגיע להן גם לדעת שישנו פתרון!!! 


דיאטת דר' סימאונס עובדת בדיוק כפי שהרופא הבריטי הבטיח. דוקטור לרפואה המתמחה במערכות הורמונאליות פיתח את תהליך ההרזיה שלו במהלך 40 שנה של מחקר קליני מעשי עם אלפי אנשים שעברו דרכו, עד שהוא הביא את התהליך לרמת שלמות עילאית.

הטענה המרכזית שלו הייתה שכל השמנה נובעת ממצב לא תקין של מערכת השליטה על חילוף החומרים של הגוף!
ולכן כל דיאטה רגילה, ספורט, תכשירים לדיכוי תיאבון, שאיבת שומן, קיצורי קיבה -
כל אלה ייתנו תוצאות זמניות למדי, 
הרי אף אחד מאלה לא מטפל בבעיה הבסיס - חילוף חומרים לא תקין.
 

תהליך הרזייה של דר' סימאונס פועל ברמת חילוף החומרים ופותח כך שרק שומן מיותר שלא היה זמין לגוף לפני כן נשרף במהלך הדיאטה. לכן, כל שאר המערכות לא נפגעות מירידה מהירה במשקל בניגוד לדיאטות מהירות רגילות שדיאטנים משווים אליהן. מאסת השריר לא נפגעת, אין עור רפוי, אין רעב, אין חולשה ואת נראית מצוין ומרגישה טוב. כמובן, הכל בתנאי שאת ממלאת את ההוראות שלי שהן חלק מערכת הדיאטה שלי!


בואי לקבל את מירב הנתונים באתר שלי: DietatSimeons.co.il, תעברי על המאמרים שכתבתי בנושא ועשרות תשובות שנתתי בפורום הפתוח שלנו לאנשים ששקלו לעשות את הדיאטה המקורית של דר' סימאונס - תקראי אותן כאן.


בכל שאלה - צרי איתי קשר בטלפון: 072-2411509  או במייל חוזר למכתב הזה! כמו כן, תוכלי להזמין את ערכת הדיאטה תמורת 321 ש"ח כולל כדורונים מתוקים ביוליט, מדריך מעשי מפורט ומערך תמיכה עשיר מקוון בדף ההזמנה באתר.


בברכת הרבה בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru
SimeonsDiet.com