נושא: אם עשית לפני כמה חודשים דיאטה עם תרסיס, האם מספיק לרכוש כעת רק את הכדורונים?

שלום לך!

לא מזמן הייתה לי שיחה מאוד אופיינית וחוזרת על עצמה עם אישה שהתעניינה בערכת הדיאטה של דר' סימאונס שלנו. ולמרות שהיא שאלה שאלה קצת שונה, אני רוצה להביא לך כאן גרסה רחבה יותר של התשובה שלי. אז מה הייתה השאלה?

היא אמרה, שעשתה דיאטה עם תרסיס שרכשה במקום אחר כלשהו. כפי שאת בטח יודעת, כיום בארץ יש הרבה מאוד חנויות ומוכרים שונים שמשווקים ערכה זו או אחרת וכולם אומרים שמוכרים את הדיאטה של דר' סימאונס. חלקם אפילו מוסיפים שהם מוכרים את הספריי המקורי, ברמיזה שאחרים מוכרים משהו לא מקורי.

בואי נעשה סדר בעניינים, טוב?

1. דר' סימאונס הזריק את ההורמון עצמו!

כן, הוא היה רופא אנדוקרינולוג, מומחה מוסמך לרפואה הורמונלית. הוא התמחה בנושא של השמנה וגילה את התגובה של מוח האדם לכמות קטנה מאוד של הורמון אישה בהיריון – HCG.

לידיעתך, גם היום רופאים משתמשים בכמויות פי עשר יותר גדולות של ההורמון, בהשוואה לכמה שדר' סימאונס הזריק כל יום לבן אדם בתהליך אצלו. הרופאים בדרך כלל משתמשים בו במטרה לשפר פוריות של אישה או להשלים התפתחות איברי מין אצל בחורים צעירים. שני השימושים תואמים את הטענה של החוקרים ש- HCG גורם לגוף האדם לתפקד באופן אופטימלי, אך לא דורש ממנו דברים לא הגיוניים.

בכל מקרה, גם כיום רופאים מוסמכים מעבירים פציינטים דרך תהליך ההרזיה של דר' סימאונס על ידי מתן זריקות יומיות של HCG עצמו.

2. בשווק הציבורי לא מוכרים הורמון!

בתי מרקחת, בטי טבע, משווקים פרטיים כמו גם אנחנו מוכרים תכשירים אלה או אחרים בעלי פעולת HCG, אך ללא נוכחות ההורמון עצמו.

אנחנו, לדוגמא, משווקים כדורונים מתוקים, 98% מורכבים מקסיליטול – תחליף סוכר טבעי, שעליו מועבר אות המידע של HCG. כלומר, כאשר את לוקחת את הסוכריות שלנו לפה, המוח שלך מקבל את המידע, לא בוצרה של תרופה, אלא פשוט כאילו מקבל מרשם כתוב על גבי אנרגיה עדינה, שכעת עליו לפתוח גישה למאגרי שומן ולהתחיל להשתמש בשומן הזה כדי להשלים קלוריות אם וכאשר יהיו חסרות לו.

בפוסט הזה בפורום הפתוח שלי תוכלי לקבל מידע נוסף על ההבדלים בין הכדורונים שלנו לבין תרסיסים שונים הנמכרים בארץ.

תשימי לב: החומר לא סותם תיאבון! החומר לא גורם לתחושת שופע, החומר לא שורף שומנים בעצמו. פעולת HCG – לגרום לגוף לאכול את השומן כאשר את לא אוכלת מספיק קלוריות דרך הפה. לכן הדיאטה עובדת אך ורק אם את נמצאת על תפריט מאוד מדויק ומאוד מצמצם – אותו התפריט שדר' סימאונס השקיע 16 שנים כדי להרכיב אותו על ידי בדיקות קליניות על אלפי פציינטים, תוך שגיאות ותיקונים. זה לקח לו הרבה שנים, בעוד שאת מקבלת תפריט מדויק שעובד ב- 100% מהמקרים.

זה באמת מדהים: בשלוש השנים האחרונות עברו דרכינו יותר מ- 4000 אנשים. וכל אלה שפעלו לפי הנחיות ברורות של התהליך, הצליחו להוריד יותר מ- 5 ק"ג ב- 3 שבועות ויותר מ- 8 ק"ג ב- 40 יום של הדיאטה. לא הצליחו רק אלה שרצו לנסות משהו משלהם או שפשוט התעלמו מההוראות של דר' סימאונס. זה דומה ללעשות ניתוח הסרת אפנדיציט בעצמך במקום לסמוך על ידי רופא מומחה. לא תעשי זאת, נכון?

3. מה שמקורי – זהו התהליך עצמו!

דר' סימאונס פיתח תהליך מדויק כמו מתמטיקה. יש בו 4 שלבים ברורים, כל אחד נמשך כמות מסוימת של ימים, לא פחות ולא יותר, אוכלים בכל אחד מהם תפריט מדויק. הכללים לא מורכבים. פשוט צריך לדעת אותם ולהססכים למלא הוראות.

כל יצרן של ערכת דיאטה על פי השיטה של דר' סימאונס שדואג להשכיל אותך ולהעביר אליך את הידע על התהליך המקורי דר' סימאונס – הוא מוכר את הדיאטה המקורית של דר' סימאונס, רק ללא זריקות הורמון.

אני מקווה שזה נעשה ברור יותר בשבילך עכשיו. אני מאוד רוצה שתצליחי ולא תיכנעי לקריאות שוק ריקות מתוכן של מפרסמים אלה או אחרים. מגיע לך לדעת ולהיות מסוגלת לבחון בעצמך!



האם ידעת שהוצאתי ספר מודפס - המדריך המלא של דר' סימאונס מאת ענת?
 
תוכלי כעת להזמין אותו בנפרד דרך הדף של הספר כאן 



יש לך עוד שאלות? תוכלי לקרוא תשובות רבות מאוד 
בפורום שאלות לפני הרכישה שלנו כאן

את רוצה להזמין את הערכה כדי שעד הקיץ להוריד מעל 8 ק"ג
בוודאות מוחלטת של תהליך מדויק, בריא ומהיר של דר' סימאונס עם תמיכה מקצועית שלי? 
תמלאי את ההזמנה שלך בדף המאובטח כאן
או תיצרי קשר עם מרכז ההזמנות שלנו: 072-2411509


בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook/DietatSimeons