נושא: חמישת המיתוסים הנפוצים לגבי דיאטת דר' סימאונס

שלום לך,


היום אני רוצה להתייחס לחמשת המיתוסים הנפוצים לגבי תהליך ההרזיה של דר' סימאונס ולנסות להסיר את הדאגות שלך. אני מתבססת כן על העבודה המקורית של הרופא "פאונדס ואינצ'ס (באנגלית)" וגם על ניסיוני של מעל 12 שנה בתמיכה באנשים העוברים את התהליך הזה יחד איתי.


1. הדיאטה אינה בטוחה: ישנם חששות שהדיאטה של דר' סימאונס אינה בטוחה. מחקרו של דר' סימאונס מצביע על כך שכאשר משתמשים בחומר בעל פעילות של הורמון ההריון HCG במינונים קטנים ונשלטים, הוא לא רק בטוח אלא גם יעיל בהפחתת מאגרי השומן החריגים ללא תופעות לוואי רעילות.


חשוב ביותר! אנחנו הלכנו צעד אחד קדימה וכבר לא משתמשים בהורמון בשום צורה! במקום, השתמשנו בהעתק ביו-אינפורמטיבי שלו על גבי גלובולים מתוקים - טכנולוגיה מהפכנית שמעבירה אות מידע של חומר המקור ללא הנוכחות הכימית או הפיסית שלו. מדהים אך זה עובד! בדוק.

 

2. סיכון לרעב: הרעיון של דיאטה 500 קלוריות ביום עשוי להישמע כאילו זה מוביל לרעב. עם זאת, דר' סימאונס מסביר כי HCG (ובחבילה שלנו - הגלובולים BIOLIT בעלי פעולה זהה) עוזר לנצל את מאגרי השומן לאנרגיה, מה שמונע תחושת רעב ותסמונת התייבשות.

 

3. אובדן מסת שריר: חשש נפוץ נוסף הוא אובדן מסת שריר בעת ירידה מהירה במשקל. דר' סימאונס ווידא בפיתוחו התהליך שלו שהפציינטים שלו שהיו מגיעים אליו לקליניקה הפרטית שלו ברומא ששם הוא פעל בחצי השני של המאה הקודמת, ישמר על מסת השריר שלהם, ויאבדו אך רק שומן חריג. ושוב, המפתח הוא חומר בעל פעולת פתיחת גישה למאגרי שומן חריג שהם אלה שנמסים ולא מסת השריר כמו בדיאטות מהירות אחרות.

 

4. ירידה במשקל לא יציבה: קיים חשש שכל המשקל שירד יחזור מיד. התהליך של דר' סימאונס כולל שלב מיוחד הנקרא שלב הקיבוע שבמהלכו בן אדם לומד לחיות ללא מאכלים המכילים עמילן (שזה כולל פחמימות ריקות וסוכרים) וגם לשמור על פעילות פיסית מתונה כדי לוודא חילוף חומרים תקין. כמו כן, התהליך של דר' סימאונס, לפי מחקרו המקורי, מאזן מחדש את חילוף החומרים בגוף ועוזר לאנשים לשמור על משקלם לאחר סיום הדיאטה.

 

5. תופעות לוואי הורמונליות: מאחר ו-HCG הוא הורמון, עלולים להיות חששות לגבי איזון הורמונלי. מצד אחד ממצאיו של דר' סימאונס מראים ש-HCG בכמויות קטנות אינו משפיע לרעה על האיזון ההורמונלי ומתמקד אך ורק בירידה במשקל, ללא השפעה על מערכות אחרות בגוף. ומאידך אנחנו לא משתמשים בחומר המכיל הורמון אלא רק בהעתק ביו אינפורמטיבי שלו. גם אם לדעתך מדובר באפקט פלצבו, אחלה! כל מה שעליך להיווכח הוא שאת צורכת 500 קלוריות ביום במהלך כמה שבועות, בעודך לא מרגישה רעב או חולשה והמשקל שלך יורד. זה פשוט עובד!

את רוצה לדעת יותר? תורידי ותקראי את חוברת המידע של הדיאטה מכאן:

מה כוללת ערכת הדיאטה של דר' סימאונס מאת ענת שטרן?

גלובולים מתוקים בשם Biolit על בסיס תחליף סוכר טבעי Xylitol עם פעולת שחרור גישה למאגרי שומן נעולים

מדריך הדיאטה שכתבתי לאחר צבירת ניסיון עשיר בהעברה של כמה אלפי לקוחות דרך התהליך

יומן מעקב אינטראקטיבי חכם מיוחד עבור תהליך ההרזיה של דר' סימאונס

טבלאות מוצרים לכל שלב ולשלב להורדה והדפסה

פורום תמיכה סגור ללקוחות בלבד

תמיכה וליווי של יועצת מקצועית מנוסה

הנחות קבועות


הנחת 10% אם ציון שם הלקוח הקיים

אם הגעת דרך המלצה של הלקוח שלי וזאת הפעם הראשונה שאת רוכשת ממני, נא לציין את שמו המלא ותקבלי 10% הנחה עבור הערכה שלך.


הנחת 10% עבור שיתוף האתר שלנו בפייסבוק

נשמח להעניק לך 10% הנחה אם תשתפי את האתר שלנו בעמוד הפייסבוק האישי שלך.


קופון הנחת 25% עבור המלצה אישית

אם שלחת מישהו אליי והוא רכש, מגיע לך קופון מתנה של 25% עבור הערכה הבאה שלך. למשל, אם את עושה סבב נוסף עם חברה, את מקבלת 25% הנחה והיא 10%. שווה!


הנחות עבור סיפור אישי עם תמונות

אם תשלחי את התמונות והסיפור שלך בחזרה לכתובת הדואר האלקטרוני שלי, תקבלי את הערכה הבאה שלך בהנחה של 75 אחוז! ניתן גם לטשטש או להסתיר את הפנים ולקבל את הערכה עם 50% הנחה.

תמצאי פרטים נטספים באתר שלי www.dietatsimeons.co.il וכמובן שאת מוזמנת ליצור איתי קשר ולשאול את השאלות שלך.


WhatsApp: במספר הטלפון הנייד המיוחד 372-56846146+

טלפון להתקשרות: 055-9929525

או פשוט לענות למכתב הזה עם פרטי הקשר שלך ואשמח לחזור לשוחח.


בברכת בריאות ויופי!



ענת שטרן

יועצת ותומכת

דיאטת דר סימאונס המקורית


מופעל על-ידי:
GetResponse