נושא: הדרך לירידה במשקל עם דיאטת ד"ר סימאונס

שלום לך,


היום אני רוצה לתת תאור קצר של עקרונות תהליך ההרזיה של דר' סימאונס המבטיח ירידה במשקל של 8 עד 15 ק"ג על חשבון שומן חריג בלבד תוך 40 ימים של דיאטה לכל היותר, יחד והייחודיות של והערכה שלנו.


בעולם שבו דיאטות רבות מבטיחות ירידה במשקל מהירה וקלה, דיאטת ד"ר סימאונס המתוארת על ידי הרופא עצמו בספרו המקורי "פאונדס ואינצ'ס (באנגלית)" עומדת בודדת בגישתה הייחודית והמדעית לטיפול בהשמנה.


להלן מפורטים שלבי התהליך:

 

השלב הראשון בתוכנית הוא שלב העמסה הנמשך יומיים-שלושה שבו מתחילים לקחת חומר הפותח גישה לשומן חריג (BIOLIT בערכה שלנו), אוכלים הרבה שומנים ופחמימות במטרה להעלות 1 קג' במשקל כדי להכין את הגוף לשלב הבא, שלב הדיאטה.

 

השלב השני - שלב הדיאטה הוא משלב לקיחת חומר פעיל, המסייע בהנגשה והמסה של השומן החריג בגוף והפיכתו לאנרגיה זמינה. כתוצאה מכך, למרות הצריכה הנמוכה של קלוריות מבחוץ, לא מרגישים תחושת רעב או חולשה. שלב הדיאטה נמשך מ 21 עד 38 ימים בלבד.

 

השלב השלישי - שלב הפריקה הוא קצר ובוא כבר לא לוקחים את החומר הפעיל אך ממשיכים 3 ימים בדיאטה דלת קלוריות. המטרה היא להחזיר את הגוף לאופן פעולה רגיל.


השלב הרביעי והאחרון הוא שלב השמירה על המשקל לאחר סיום הדיאטה, תוך התמקדות בשינוי הרגלי תזונה לטווח הארוך ושמירה על אורח חיים בריא.

 

דיאטת ד"ר סימאונס מספקת לא רק כלי לירידה מהירה במשקל על חשבון שומן חריג בלבד אלא גם פתרון לשינוי אורח חיים לאחר מכן. בעזרת התוכנית רבים מצאו דרך לאחזר את הבקרה על בריאותם ומשקלם, תוך פתרון לטווח ארוך עבור הקשיים שההשמנה הביאה לחייהם.

 

בהתחייבות לתוצאות בתנאי הקפדה על הוראות הדיאטה, התהליך מביא איתו גישה ייחודית להרזיה ומספק דרך חדשה ומבוססת מדעית להתמודדות עם השמנה.


ושוב חשוב לי לציין שבניגוד לשימוש בהורמון HCG עצמו על ידי דר' סימאונס בקליניקה הפרטית שלו בשנות 50-70 של המאה הקודמת, התוכנית שלנו משתמשת בגלובולים מתוקים BIOLIT, אשר נועדו לחקות את אפקט ההורמון תוך קידום תהליך ההרזיה באופן טבעי ובטוח.


שימוש בגלובולים מציע חלופה נוחה וידידותית למשתמש לעומת הזרקות ההורמון או שימוש בספריי הנפוץ בארץ, ומנטרל כל אפשרות של תופעות לוואי. חדשנות זו תואמת את עקרון הדיאטה לקדם בריאות ושלמות תוך השגת ירידה במשקל מהירה ואפקטיבית.

את רוצה לדעת יותר? תורידי ותקראי את חוברת המידע של הדיאטה מכאן:

מה כוללת ערכת הדיאטה של דר' סימאונס מאת ענת שטרן?

גלובולים מתוקים בשם Biolit על בסיס תחליף סוכר טבעי Xylitol עם פעולת שחרור גישה למאגרי שומן נעולים

מדריך הדיאטה שכתבתי לאחר צבירת ניסיון עשיר בהעברה של כמה אלפי לקוחות דרך התהליך

יומן מעקב אינטראקטיבי חכם מיוחד עבור תהליך ההרזיה של דר' סימאונס

טבלאות מוצרים לכל שלב ולשלב להורדה והדפסה

פורום תמיכה סגור ללקוחות בלבד

תמיכה וליווי של יועצת מקצועית מנוסה

הנחות קבועות


הנחת 10% אם ציון שם הלקוח הקיים

אם הגעת דרך המלצה של הלקוח שלי וזאת הפעם הראשונה שאת רוכשת ממני, נא לציין את שמו המלא ותקבלי 10% הנחה עבור הערכה שלך.


הנחת 10% עבור שיתוף האתר שלנו בפייסבוק

נשמח להעניק לך 10% הנחה אם תשתפי את האתר שלנו בעמוד הפייסבוק האישי שלך.


קופון הנחת 25% עבור המלצה אישית

אם שלחת מישהו אליי והוא רכש, מגיע לך קופון מתנה של 25% עבור הערכה הבאה שלך. למשל, אם את עושה סבב נוסף עם חברה, את מקבלת 25% הנחה והיא 10%. שווה!


הנחות עבור סיפור אישי עם תמונות

אם תשלחי את התמונות והסיפור שלך בחזרה לכתובת הדואר האלקטרוני שלי, תקבלי את הערכה הבאה שלך בהנחה של 75! ניתן גם לטשטש או להסתיר את הפנים ולקבל את הערכה עם 50% הנחה.

תמצאי פרטים נטספים באתר שלי www.dietatsimeons.co.il וכמובן שאת מוזמנת ליצור איתי קשר ולשאול את השאלות שלך.


WhatsApp: במספר הטלפון הנייד המיוחד 372-56846146+

טלפון להתקשרות: 055-9929525

או פשוט לענות למכתב הזה עם פרטי הקשר שלך ואשמח לחזור לשוחח.


בברכת בריאות ויופי!



ענת שטרן

יועצת ותומכת

דיאטת דר סימאונס המקורית


מופעל על-ידי:
GetResponse